Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man ska bli bannad tycker jag att det vore grejt att själv få välja tidpunkt när man ska sitta av straffet. Själv skulle jag välja när jag har ett migränanfall
- Ja, det var någon som hängde upp sig på att jag saknade matkultur under uppväxten eller hur det nu var häromåret.
Verkligen? Hahaha
Någon som inte hängde här annars alltså? Gud så dumt.Jag tror att jag vet vem det var och det var någon sorts personlig vendetta, användaren var reggad enbart för att trolla mig, typ.
- Har du någonsin skickat ett PM för att be om ursäkt för något du skrivit i en tråd?
Nej, men jag är sällan inblandad i livligare diskussioner. Minns däremot en tråd från början av min bukekarriär där jag inte var speciellt trevlig, den tråden väcktes till liv för ett par år sedan. Herregud så pinsamt! Jag har som tur är mognat sen dess
Javisst är det jobbigt när man hittar sig själv i andra trådar! Jag känner dock sällan att jag har mognat sedan dess, jag tjatar på samma vis i samma ämnen nu som då
Men ja, det borde ju vara olagligt att väcka gamla trådar .@mandalaki Ja fy! Jag tröstar mig själv med att jag var runt 18 år när inlägget skrevs (om minnet inte sviker), från 18 till 26 hinner det ändå hända en del med den mentala mognaden om man har tur
Men ja, där har vi nackdelen med att skriva på hästdelen av Buke. Inläggen raderas aldrig!
Det är SÅ fint att få såna PM . Jag blir lika lycklig varje gång och har därför börjat skicka såna nån gång ibland när nån skriver nåt riktigt briljant. Kommer aldrig glömma mitt första PM där nån bara ville säga att jag skrev bra/vettigt, gjorde mig lyckligare än nånsin här inne .Däremot har jag skickat PM för att berömma en användare som jag tyckte skrev så himla vettiga inlägg jämt.
Ja, så är det kanske. Och det slår mig att Buke är det ställe i vardagen där jag oftast diskuterar de där djupaste värderingarna. Klart att de alltid finns med mig men verkligen prövar dem gör jag nog inte vid fikat på jobbet.Jag känner ungefär samma. Jag har mognat färdigt.
Men det kan ju också bero på att vissa kärnvärderingar sitter i just själva kärnan och har svårt att gå över med tiden?
Men ja, det borde ju vara olagligt att väcka gamla trådar .
Generellt har jag haft samma värderingar och åsikter alla år här men tonen har ju ehum minst sagt varierat .
Det är SÅ fint att få såna PM . Jag blir lika lycklig varje gång och har därför börjat skicka såna nån gång ibland när nån skriver nåt riktigt briljant. Kommer aldrig glömma mitt första PM där nån bara ville säga att jag skrev bra/vettigt, gjorde mig lyckligare än nånsin här inne .
Och jag borde ha fixat att bli bannad innan jag åkte bort, så slapp jag smyga ut ur stugan och obemärkt in i grannarnas hus för att leta internetuppkoppling...
Fast man kan ju läsa ändå förstås... Första steget är att inse att man har ett problem!
Var det inte @cirkus som smet in på toan när hon var på besök hos någon för att kunna leka i varulvsleken?
Jo, jag har förstått att det fanns en del ÄU:are som tyckte det förutJag minns att jag tyckte du var lite läskig förut
Var det inte @cirkus som smet in på toan när hon var på besök hos någon för att kunna leka i varulvsleken?
Jo det var det!