mandalaki
Trådstartare
@Monstermom Jag tycker det där låter riktigt obehagligt faktiskt. Vad får en användare att göra en sån sak liksom? Jag har aldrig fått nåt hotfullt skickat till mig, däremot många förklarande PM där upprörda trådstartare vill övertyga mig via PM istället för i tråden. Till exempel; nån skriver i sin tråd om hur denne ogillar sin svägerska för hon är så himla ful och dum. Jag frågar vad för roll det spelar om personen är ful? Vi börjar diskutera och efter ett får jag ett PM med en lååååång förklaring om att svägerskan faktiskt kallat TS hund äcklig och illaluktande under julfirandet 2007 och sedan inte svarat på ett mail som TS skickade där hon tackade för tryffeln. Och jag sitter bara och undrar varför i hela friden skickar människan detta via PM till mig istället för att bara skriva det i tråden samt varför det är så viktigt att övertyga mig om att svägerskan faktiskt ÄR ful och dum pga x och y .
Det har hänt mig också nån gång. Och man blir ju lite förtvivlad för man känner bara "orka" och så måste man ändå svara