Har du någon gång bytt nick? Ja. Hade först ett nick som var väldigt likt mitt namn och en gång när jag fick rejält med skit i en diskussion så tyckte jag plötsligt att det kändes lite obehagligt att vara så öppen. Är inte hemlig nu heller men skyltar iaf inte med mitt namn längre.
Har du/har du haft dubbelnick? Ja
PM-ar du regelbundet med någon bukefalist? Nej
Har du nätkontakt utanför Buke med någon bukefalist? Följer några på instagram och är FB-vän med några, men inte mer än så.
Har du träffat bukefalister IRL? Ja men inte så många.
Har du fått nya IRL-vänner via Buke? Några bekanta iaf
Har du stalkat fram uppgifter om någon bukefalist på andra ställen? Ja enstaka gång
Har du visat dig själv på bild på Buke? Ja
När du får notiser om likes, kollar du då vad som blivit gillat? Nej oftast inte, men det händer.
Har du någon på ignore? Nej
Vet du om någon ignorerar dig? Jag vet att en användare satte mig på ignore efter en jämställdhetsdiskussion, men vet inte om det fortfarande är så.
Har du fått inlägg raderade? Ja
Har du fått en tråd borttagen? Nej, inte vad jag minns
Har du någon gång blivit varnad? Ja en gång. Obefogat tycker jag faktiskt, blev rätt sur
Har du någon gång blivit bannad? Nej
Har du någon gång skrivit ett argt PM till en moderator? Nej
Har du någon gång tagit Bukepaus och i så fall varför? Ja jag minns att jag tog en lång paus för flera år sedan. Innan hade jag främst varit aktiv på dressyr och då var stämningen ibland väldigt hård där.. Om jag minns rätt så tog jag en längre paus och när jag väl återvände så hade jag slutat med hästar. Höll mig borta från hästforumen och skrev då mest på Hund. Sedan flera år hänger jag lite överallt här igen, men mest så allmänt.
Har du/har du haft dubbelnick? Ja
PM-ar du regelbundet med någon bukefalist? Nej
Har du nätkontakt utanför Buke med någon bukefalist? Följer några på instagram och är FB-vän med några, men inte mer än så.
Har du träffat bukefalister IRL? Ja men inte så många.
Har du fått nya IRL-vänner via Buke? Några bekanta iaf
Har du stalkat fram uppgifter om någon bukefalist på andra ställen? Ja enstaka gång
Har du visat dig själv på bild på Buke? Ja
När du får notiser om likes, kollar du då vad som blivit gillat? Nej oftast inte, men det händer.
Har du någon på ignore? Nej
Vet du om någon ignorerar dig? Jag vet att en användare satte mig på ignore efter en jämställdhetsdiskussion, men vet inte om det fortfarande är så.
Har du fått inlägg raderade? Ja
Har du fått en tråd borttagen? Nej, inte vad jag minns
Har du någon gång blivit varnad? Ja en gång. Obefogat tycker jag faktiskt, blev rätt sur
Har du någon gång blivit bannad? Nej
Har du någon gång skrivit ett argt PM till en moderator? Nej
Har du någon gång tagit Bukepaus och i så fall varför? Ja jag minns att jag tog en lång paus för flera år sedan. Innan hade jag främst varit aktiv på dressyr och då var stämningen ibland väldigt hård där.. Om jag minns rätt så tog jag en längre paus och när jag väl återvände så hade jag slutat med hästar. Höll mig borta från hästforumen och skrev då mest på Hund. Sedan flera år hänger jag lite överallt här igen, men mest så allmänt.