- Har du träffat bukefalister IRL?
Ja, några stycken.
- Har du plötsligt insett, när du läser en tråd, att någon du känner IRL också är bukefalist?
Ja, vid ett flertal tillfällen.
@Lejonelle och jag kände varandra tidigare, men jag minns inte om det var hen eller jag som först kom på vem den andra var. En (numera f.d.) studievägledare från min arbetsplats var ett tag rätt aktiv på Buke. En f.d. student (ej min, men på institutionen) har t.o.m. skrivit i den här tråden. Utöver det har jag sett inlägg från en f.d. arbetsgivare. En av de människorna som jag har haft mest dispyter med här på Buke visade sig leva tillsammans med en kvinna som jag gick på Strömsholm tillsammans med. Osv. Förr försökte jag vara rätt anonym, men numera bryr jag mig inte om det.
- Har du träffat en partner på Buke?
Nej.
- Har du någonsin fått ett oönskat PM? Dvs oförskämt, skälligt, sliskigt osv.
Nej.
- Har du någonsin skickat ett sådant?
Inte enligt min mening, men i ett fall var det helt säkert oönskat då jag ifrågasatte personens hundhållning.
- Har du någonsin skickat ett PM för att be om ursäkt för något du skrivit i en tråd?
Jag tror inte det.
- Har du använt dubbelnick någon gång det senaste året?
Nej.
- När du får notiser om att någon gillat, kollar du vilket inlägg det gäller?
Ja, det är väl det funktionen är till för?
- Har du någonsin deltagit i en insamling av pengar, saker osv till en bukefalist?
Ja.
- Har du kopplat in myndigheter efter något du läst på Buke?
Ja, se ovan angående hundhållning. Jag anmälde till Länsstyrelsen.
Nej, det är helt främmande för mig.
- Vet du någon som ignorerar dig?
Nej.
- Har du någonsin blivit varnad?
Nej, inte formellt. Däremot skrev
@tifo ett PM till mig för många år sedan där hen meddelade att hen tvingades rensa i en tråd på grund av att jag gick lite över gränsen. Det hela var för övrigt extremt oskyldigt.
- Har du någonsin blivit bannad?
Nej.
[/QUOTE]