Buke trivia

Jag har!

@glömmerallt Jag var på väg att koppla bort den faktiskt, kände inte att det var så nödvändigt att se vilka som gillade vad. Men, det är faktiskt himla uppmuntrande att se att det finns folk som håller med en :). (och DEN lyckan alltså när jag fick över 40 likes på en post, då ville jag tillverka min egna drottningkrona :D :D)
40? :eek: Vad skrev du då, Kåt brud vill knulla?

40? :eek: Vad skrev du då, Kåt brud vill knulla?
Sån jävla bra post jag skrev då alltså! :D Var en tråd om en tjejs kille som hade en kompis som var ett svin. Diskussionen hamnade i huruvida man skulle skämta om att killen hade liten snopp eller inte. Du kanske minns? ;) Jag blev hyllad som drottning och sen, eh, typ tårtad (fast på internet då) (att jag blev hyllad som drottning kanske mer var i mitt huvud förvisso, än på buke. men strunt samma! :D)

Jag skrev en längre post där och det var den som fick typ 44 (?!) likes.

Sån jävla bra post jag skrev då alltså! :D Var en tråd om en tjejs kille som hade en kompis som var ett svin. Diskussionen hamnade i huruvida man skulle skämta om att killen hade liten snopp eller inte. Du kanske minns? ;) Jag blev hyllad som drottning och sen, eh, typ tårtad (fast på internet då) (att jag blev hyllad som drottning kanske mer var i mitt huvud förvisso, än på buke. men strunt samma! :D)

Jag skrev en längre post där och det var den som fick typ 44 (?!) likes.
Usch, mitt minne har blivit kass, det där var ju inte ens längesen! Jag minns bara att både du och @Lillelorden var riktigt bra i den.

Jag minns @niphredils briljanta post, men du tänker nog på någon annan tråd för den där var jag aldrig med i tror jag. :)
Äh, du var med mig i sinne och hjärta i alla fall :love: :love:

Lovequote5.jpg

Jag minns @niphredils briljanta post, men du tänker nog på någon annan tråd för den där var jag aldrig med i tror jag. :)
Ja, jag blandar nog ihop er ibland och det kan ni båda förresten vara stolta över :D Men visst katten var det du som redde ut varför det där med snoppstorlek inte var ett bra svar?

Eller vänta, det stämmer nog. Det var nog niffe :o

Nu måste jag bekänna en sak: idag var första gången någonsin som jag tvingats ringa banken och be dem posta koden till mitt visakort. Jag har bara haft samma kod i sådär 20 år :cry:

Ja, jag blandar nog ihop er ibland och det kan ni båda förresten vara stolta över :D Men visst katten var det du som redde ut varför det där med snoppstorlek inte var ett bra svar?

Eller vänta, det stämmer nog. Det var nog niffe :o

Nä, det var Niffe. Och jag tror att det var den briljanta posten som fick kåt-glad-och-tacksam-många likes. Mycket välförtjänt! :up:

@fattarnollgruppen Det är helt valfritt att fördtå reglerna! Jag har fortfarande noll koll, undrar jag nåt så frågar jag och så får jag hoppas att svaren inte ljuger...

@glömmerallt nu har du minsann popcornläst igen - det är folk i den här tråden som skrivit just att de tgit bort gilla-notiser. ;)

Åh popcornläst det var ett nytt ord för mig, alldeles underbart:love:.

Hemligheten är bara att ju mer hjärndött bajs du skriver, desto fler likes. Folk tycker nog det är skönt att de själva inte är internets mest korkade person. :angel:

Detta kombinerat med din kärlek för lolcats gör att jag hädanefter kommer att tänka att du är Lil' Bub:
126-lilbub-600x600.jpg

Internets mest älskade katt med en kromosom extra.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Tjatter (Föreslår copy+paste på frågorna så att inte allt hamnar i citat) Har du någon gång bytt nick? Har du/har du haft dubbelnick? PM-ar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
8 145
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar