mandalaki
Trådstartare
SötDetta kombinerat med din kärlek för lolcats gör att jag hädanefter kommer att tänka att du är Lil' Bub:
Internets mest älskade katt med en kromosom extra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SötDetta kombinerat med din kärlek för lolcats gör att jag hädanefter kommer att tänka att du är Lil' Bub:
Internets mest älskade katt med en kromosom extra.
googlade (helt ärligt alltså) "love quotes dolphin". Även denna goding kom upp då:Men hur hittade du bilden??
Ja, jag blandar nog ihop er ibland och det kan ni båda förresten vara stolta över Men visst katten var det du som redde ut varför det där med snoppstorlek inte var ett bra svar?
Eller vänta, det stämmer nog. Det var nog niffe
Nu måste jag bekänna en sak: idag var första gången någonsin som jag tvingats ringa banken och be dem posta koden till mitt visakort. Jag har bara haft samma kod i sådär 20 år
Det var jag Det var ju just den som ledde till det som ledde till att tråden stängdesJa, jag blandar nog ihop er ibland och det kan ni båda förresten vara stolta över Men visst katten var det du som redde ut varför det där med snoppstorlek inte var ett bra svar?
Eller vänta, det stämmer nog. Det var nog niffe
Är det verkligen nyttigt att komma ihåg något så länge som tjugo år?
@niphredil jag tänkte på dig idag på jobbet när jag väste rövhatt när saker och ting hände.
Nej, det vill du sannolikt inte
Hemligheten är bara att ju mer hjärndött bajs du skriver, desto fler likes. Folk tycker nog det är skönt att de själva inte är internets mest korkade person.
Känns fint i hjärtat!
Menar du att jag är en puckad människa?Förstår det. Eftersom jag är barnsligt förtjust i ordet röv blir rövhatt en helt naturlig koppling till puckade människor...
Alltså... jag kommer ihåg födelsedagar samt hemnummer till 90% av de jag gick i grundskolan med (vad gäller telefonnumren så numera deras föräldrars). Jag är 32 och det är alltså 16 år sedan vi slutade skolan. Jag kommer även ihåg numren till mina föräldrars jobb när jag gick i lågstadiet - det gör de inte ens själva. Helt onödigt ihågkommande - det finns mycket jag önskar att jag hade bättre minne för!
Jo, det gjorde det. Om vi talar om samma.Jag minns ett stort bukehjälpprojekt som det senare sas hade varit fejk, men jag minns inte om pengar ingick i den insatsen.
Menar du att jag är en puckad människa?
Nu ska jag gå och gråta i duschen. (duscHEN?!?)
Phew! Blev lite orolig där ett tag ! Men nu är jag duschad, färdiggråten och lycklig igenSa jag ju inte! Eller gjorde jag? Jag tycker ju att du är en osedvanligt klipsk person. Jag menar ju att ordet är en underbara förlängning till mitt älsklingsord.
Gråta i duscHEN är dumt. Bättre att inte gråta alls.
Nämn inte det där! Om jag någon gång skulle känna att jag behövde bli rejält nedtagen på jorden så skulle jag bara kunna gå in och läsa en varulvslek. Jag fattar INGENTING. Samma sak med Secret Santa. Där tror jag att jag NÄSTAN fattade ett år men det sket sig nog där också.
Jag får helt enkelt leva med att vara korkad.
@mandalaki , @Hyacinth
Jag har följt FYRA varulvstrådar och brukar sitta och gissa för mig själv medan jag äter popcorn . Inte ens när jag porrsurfar känner jag mig så patetisk som när jag ENSAM och UTANFÖR varulvsteoriar för mig själv
Haha! Känner mig mest som ett UFO . I början fattade jag nada, nu mer och mer faktiskt. Visste att en definitivt var ulv och blev superstolt över mig själv när det visade sig vara sant. Snöpligt då att vara en creepy smygläsare bara . Är det för invecklat fattar jag inte mycket alls dock. Vilket väl är mest hela tiden .Jag döööör! Helt underbart! Fattaru nåt då?
Haha! Känner mig mest som ett UFO . I början fattade jag nada, nu mer och mer faktiskt. Visste att en definitivt var ulv och blev superstolt över mig själv när det visade sig vara sant. Snöpligt då att vara en creepy smygläsare bara . Är det för invecklat fattar jag inte mycket alls dock. Vilket väl är mest hela tiden .
Jag har jobbat hela sommaren! I princip.Jaha, nu är du tillbaka på jobbet och har tid att surfa igen. Jag som fått riktigt mycket gjort i sommar