Buke trivia

Detta kombinerat med din kärlek för lolcats gör att jag hädanefter kommer att tänka att du är Lil' Bub:
126-lilbub-600x600.jpg

Internets mest älskade katt med en kromosom extra.
Söt :love::love::love:

Ja, jag blandar nog ihop er ibland och det kan ni båda förresten vara stolta över :D Men visst katten var det du som redde ut varför det där med snoppstorlek inte var ett bra svar?

Eller vänta, det stämmer nog. Det var nog niffe :o

Nu måste jag bekänna en sak: idag var första gången någonsin som jag tvingats ringa banken och be dem posta koden till mitt visakort. Jag har bara haft samma kod i sådär 20 år :cry:

Är det verkligen nyttigt att komma ihåg något så länge som tjugo år?

Ja, jag blandar nog ihop er ibland och det kan ni båda förresten vara stolta över :D Men visst katten var det du som redde ut varför det där med snoppstorlek inte var ett bra svar?

Eller vänta, det stämmer nog. Det var nog niffe :o
Det var jag :D :banana: Det var ju just den som ledde till det som ledde till att tråden stängdes :D

Är det verkligen nyttigt att komma ihåg något så länge som tjugo år?

Alltså... jag kommer ihåg födelsedagar samt hemnummer till 90% av de jag gick i grundskolan med (vad gäller telefonnumren så numera deras föräldrars). Jag är 32 och det är alltså 16 år sedan vi slutade skolan. Jag kommer även ihåg numren till mina föräldrars jobb när jag gick i lågstadiet - det gör de inte ens själva. Helt onödigt ihågkommande - det finns mycket jag önskar att jag hade bättre minne för! ;)

Nej, det vill du sannolikt inte :rofl::rofl::rofl:

Hemligheten är bara att ju mer hjärndött bajs du skriver, desto fler likes. Folk tycker nog det är skönt att de själva inte är internets mest korkade person. :angel:

Tack för tipset!:up:

Att döma av den här tråden verkar det också mycket effektivit att på olika vis kalla sig själv korkad:angel: Tänk så genialt, först skriver man något korkat och sen påpekar man att det är korkat så har man gillandet som i en liten ask. :idea:

eftersom känns som att den här tråden spårat ur lite efter att jag började pladdra i den så jag vill påpeka att jag höll mig till tråden i typ ett inlägg åtminstonde, jag svarade faktiskt på trådstarten, så det så.:p

Förstår det. Eftersom jag är barnsligt förtjust i ordet röv blir rövhatt en helt naturlig koppling till puckade människor...
Menar du att jag är en puckad människa? :arghh: :cry: :cry: :cry::cry::cry::cry::cry:

Nu ska jag gå och gråta i duschen. (duscHEN?!?)

• Har du träffat bukefalister IRL?

Massor! Och har fått många nära vänner!
  • Har du plötsligt insett, när du läser en tråd, att någon du känner IRL också är bukefalist?

Jajemen
  • Har du träffat en partner på Buke?

Nej
  • Har du någonsin fått ett oönskat PM? Dvs oförskämt, skälligt, sliskigt osv.

Ja. Sen visade det sig i en annan tråd att det inte bara var jag som fått det av den personen, Riktigt sliskigt och obehagligt.
  • Har du någonsin skickat ett sådant?

Nej! Däremot har jag vid ett flertal gånger skickat och skrivit att jag uppskattar deras inlägg i trådar :).
  • Har du någonsin skickat ett PM för att be om ursäkt för något du skrivit i en tråd?

Nej
  • Har du använt dubbelnick någon gång det senaste året?

Ja för nåt halvår sen när jag behövde råd (och stöd) i en väldigt känslig fråga. Jag fick stöd av några i pm runt den tiden och det uppskattas än idag! :love: (avslöjade då för dom vem jag egentligen var, annars hade jag aldrig blivit trodd med tanke på hur knepig hela historien var)
  • När du får notiser om att någon gillat, kollar du vilket inlägg det gäller?

Ibland
  • Har du någonsin deltagit i en insamling av pengar, saker osv till en bukefalist?

Flera gånger! Och inte minst så har det varit en insamling till mig för ca 10 år sen, till en häst :love::love::love:.
  • Har du kopplat in myndigheter efter något du läst på Buke?

Nej
  • Har du någon på Ignore?

Nej
  • Vet du någon som ignorerar dig?

Nej
  • Har du någonsin blivit varnad?

Nej
  • Har du någonsin blivit bannad?

Ja, två gånger faktiskt :o. Skäms som fan nu i efterhand då jag, ursäkta språket ;), försvarade det största rövhålet som någonsin gått i ett par skor. Jag insåg lite väl sent vad det var för människa! Jag är inte ung, dum (nåja...) och korkad längre :p.

Alltså... jag kommer ihåg födelsedagar samt hemnummer till 90% av de jag gick i grundskolan med (vad gäller telefonnumren så numera deras föräldrars). Jag är 32 och det är alltså 16 år sedan vi slutade skolan. Jag kommer även ihåg numren till mina föräldrars jobb när jag gick i lågstadiet - det gör de inte ens själva. Helt onödigt ihågkommande - det finns mycket jag önskar att jag hade bättre minne för! ;)

Ja minnet är bra opraktiskt ibland, jag kommer också ihåg några födelsedagar från grundskolan, däremot att komma ihåg var jag lagt någonting...

Menar du att jag är en puckad människa? :arghh: :cry: :cry: :cry::cry::cry::cry::cry:

Nu ska jag gå och gråta i duschen. (duscHEN?!?)

Sa jag ju inte! Eller gjorde jag? :arghh: Jag tycker ju att du är en osedvanligt klipsk person. :love: Jag menar ju att ordet är en underbara förlängning till mitt älsklingsord.

Gråta i duscHEN är dumt. Bättre att inte gråta alls. :p

Sa jag ju inte! Eller gjorde jag? :arghh: Jag tycker ju att du är en osedvanligt klipsk person. :love: Jag menar ju att ordet är en underbara förlängning till mitt älsklingsord.

Gråta i duscHEN är dumt. Bättre att inte gråta alls. :p
Phew! Blev lite orolig där ett tag :nailbiting:! Men nu är jag duschad, färdiggråten och lycklig igen :love:

(TACK! och detsamma! :) :))

Nämn inte det där! Om jag någon gång skulle känna att jag behövde bli rejält nedtagen på jorden så skulle jag bara kunna gå in och läsa en varulvslek. Jag fattar INGENTING. Samma sak med Secret Santa. Där tror jag att jag NÄSTAN fattade ett år men det sket sig nog där också.

Jag får helt enkelt leva med att vara korkad. :(

Det är helt crazy att vara i varulvslekarna. jag fattade inte heller ett skit innan jag började spela.
Jag trodde aldrig jag skulle fatta nånting och det gör man inte heller alla gånger. Man kan bli så jävla lurad att man är traumatiserad och aldrig glömmer vissa saker.....

Men det är riktigt kul! Och för mig har det varit ett utmärkt sätt att träna hjärnan på.

@mandalaki , @Hyacinth

Jag har följt FYRA varulvstrådar och brukar sitta och gissa för mig själv medan jag äter popcorn :o. Inte ens när jag porrsurfar känner jag mig så patetisk som när jag ENSAM och UTANFÖR varulvsteoriar för mig själv :p

Jag döööör! Helt underbart! Fattaru nåt då?

Jag döööör! Helt underbart! Fattaru nåt då?
Haha! Känner mig mest som ett UFO :D. I början fattade jag nada, nu mer och mer faktiskt. Visste att en definitivt var ulv och blev superstolt över mig själv när det visade sig vara sant. Snöpligt då att vara en creepy smygläsare bara :p. Är det för invecklat fattar jag inte mycket alls dock. Vilket väl är mest hela tiden :o.

Haha! Känner mig mest som ett UFO :D. I början fattade jag nada, nu mer och mer faktiskt. Visste att en definitivt var ulv och blev superstolt över mig själv när det visade sig vara sant. Snöpligt då att vara en creepy smygläsare bara :p. Är det för invecklat fattar jag inte mycket alls dock. Vilket väl är mest hela tiden :o.

Jag är mest fett imponerad av att du orkar sitta och läsa och klura alldeles på egen hand! Jag orkar knappt när jag är med och spelar själv... :angel: ;)

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Tjatter (Föreslår copy+paste på frågorna så att inte allt hamnar i citat) Har du någon gång bytt nick? Har du/har du haft dubbelnick? PM-ar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
8 145
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar