Lycklig är bra! Det är faktiskt jag också trots allt...Phew! Blev lite orolig där ett tag ! Men nu är jag duschad, färdiggråten och lycklig igen
(TACK! och detsamma! )
(tack! Känner mig som ett stolpskott titt som tätt)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycklig är bra! Det är faktiskt jag också trots allt...Phew! Blev lite orolig där ett tag ! Men nu är jag duschad, färdiggråten och lycklig igen
(TACK! och detsamma! )
@niphredil jag tänkte på dig idag på jobbet när jag väste rövhatt när saker och ting hände.
Haha! Känner mig mest som ett UFO . I början fattade jag nada, nu mer och mer faktiskt. Visste att en definitivt var ulv och blev superstolt över mig själv när det visade sig vara sant. Snöpligt då att vara en creepy smygläsare bara . Är det för invecklat fattar jag inte mycket alls dock. Vilket väl är mest hela tiden .
Nähä!!!
Ånej, enligt reglementet så är det den som skriver i anmälningstråden som anmäler SIGNähä!!!
Jag anmälde calamarin!
(Äsch, den stolpskottigheten ser bara du i sådana fall! )(tack! Känner mig som ett stolpskott titt som tätt)
Ånej, enligt reglementet så är det den som skriver i anmälningstråden som anmäler SIG
just kidding - men det är redigt kul att vara med
Naaw Tack! Jag är inte så dum som jag verkar(Äsch, den stolpskottigheten ser bara du i sådana fall! )
Men om jag är med kan jag ju inte sura över att vara utanför. Du sabbar min approach
Dubbelnick verkar inte så många använda sig av. Jag har haft flera, fast alltid bara för att skämta.
Det senaste jag kommer ihåg var en jul för flera år sedan. Det snöade som f** och en bukefalist skapade en tråd om två kvinnor hon stött på i affären. Själv var hon typ översnöad från topp till tå efter att ha skottat gårdsplan med en matsked och de båda väklädda snorkiga kvinnorna hade mage att gnälla över att deras män tvingats köra med Bobcaten hela morgonen för att få undan snön.
Helt enligt Bukedynamiken blev TS kölhalad. Hon hade hoppats på sympati men trådens galla östes istället över henne själv som hade MAGE att klaga på folk som hade Bobcat osv.
Då reggade jag nicket Bobbycat, googlade fram ett gammalt engelskt jaktstick som avatar och klev in i tråden som odräglig och rik. Har för mig att jag skrev om grannbönderna som brukade ploga åt oss också och som tack gjorde jag fina julkorgar åt dem eller nåt (har för mig att min make hette Karl-Bertil). Det var hur kul som helst (för mig )
Jag minns ett stort bukehjälpprojekt som det senare sas hade varit fejk, men jag minns inte om pengar ingick i den insatsen.
SÅ funkar ulvlekarna. Seriöst, jag har försökt fatta men det går inte. Jag tror det är lite Kejsarens nya kläder.
Mina insidertips:
- Alla är dina fiender
- Om någon verkar vettig och pålitlig - döda henom genast!
- Det gör ingenting om du har ihjäl någon på fel sida, det gör så att fienderna har färre att gömma sig bakom
- Vad du än säger och gör kommer någon att tolka dig fel - förmodligen med avsikt, så det är säkrast att döda dem!
- Var inte rädd för att dö, det gör inte ont - för det mesta är det en enorm lättnad!
- Håll koll från början, läsa om hela tråden dag fyra för att kolla nåt du tror du kanske minns, eventuellt, fast du är inte säker på vem som sa det? Det är ingen höjdare...
- Allvarligt. Var inte rädd för att dö. Vi skola alla den vägen vandra...
- Se till att ha tröstregler typ punkt 3 redo för när du har fel. Du har alltid fel. Och har du mot förmodan rätt kommer en fiende att döda dig innan du hinner göra något åt det. Eller en vän...
- Spela!
Låter som en genomsnittlig buketråd?
Plus att vi har lite svårare att få varandra att hålla käft i vanliga trådar, då det inte finns fullt så många sätt att ha ihjäl varandra. Tror jag!?