Hedinn
Moderator
Ja, du borde ju kunna bli riktigt effektiv, strypa åtta personer på samma gång!Jag kan skärpa till mig på den punkten om du vill
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, du borde ju kunna bli riktigt effektiv, strypa åtta personer på samma gång!Jag kan skärpa till mig på den punkten om du vill
Jag har också blivit igenkänd själv en gång. En stallkamrat utbrast glatt att hon visste vem jag är på Buke, men vägrade länge att avslöja sitt eget nick...Har du plötsligt insett, när du läser en tråd, att någon du känner IRL också är bukefalist?
En gång.
Jag hade ett dubbelnick en gång för massor av år sedan då jag ville prata av mig om en svår situation och vara lite extra anonym. Det tog @Inte_Ung mindre än 5 minuter att känna igen mig enbart på mitt sätt att uttrycka mig.Har du använt dubbelnick någon gång det senaste året?
Nej
Jag har också blivit igenkänd själv en gång. En stallkamrat utbrast glatt att hon visste vem jag är på Buke, men vägrade länge att avslöja sitt eget nick...
Det är verkligen inte schyst. Säger man till någon att man känner igen henne härifrån bör man tala om vem man själv är också. Annars kan man hålla tyst, tycker jag.
Låter som en genomsnittlig buketråd?
Jag har också blivit igenkänd själv en gång. En stallkamrat utbrast glatt att hon visste vem jag är på Buke, men vägrade länge att avslöja sitt eget nick...
Jag hade ett dubbelnick en gång för massor av år sedan då jag ville prata av mig om en svår situation och vara lite extra anonym. Det tog @Inte_Ung mindre än 5 minuter att känna igen mig enbart på mitt sätt att uttrycka mig.
Visste inte att ni var så blodtörstiga!
- Om någon verkar vettig och pålitlig - döda henom genast!
- Det gör ingenting om du har ihjäl någon på fel sida, det gör så att fienderna har färre att gömma sig bakom
- Vad du än säger och gör kommer någon att tolka dig fel - förmodligen med avsikt, så det är säkrast att döda dem!
- Var inte rädd för att dö, det gör inte ont - för det mesta är det en enorm lättnad!
- Håll koll från början, läsa om hela tråden dag fyra för att kolla nåt du tror du kanske minns, eventuellt, fast du är inte säker på vem som sa det? Det är ingen höjdare...
- Allvarligt. Var inte rädd för att dö. Vi skola alla den vägen vandra...
- Se till att ha tröstregler typ punkt 3 redo för när du har fel. Du har alltid fel. Och har du mot förmodan rätt kommer en fiende att döda dig innan du hinner göra något åt det. Eller en vän...
- Spela!
Visste inte att ni var så blodtörstiga!
Men om man blir dödad, kan man inte gå igen då? Eller är det mot reglerna? Ett spöke följer väl inte några regler?
Vissa kan behöva det redan efter bara några inlägg.Har man varit här ett tag behöver man en spökskrivare om man inte ska kännas igen
Jag anser fortfarande att jag inte kan vara så lättigenkännlig...Vissa kan behöva det redan efter bara några inlägg.
Nu är du verkligen min favorit här inne . Vad gjorde du för nåt?När varulvslekar ändå är på tapeten så måste jag erkänna att jag gjort det pinsamma misstaget att som lekledare förstöra hela leken en gång. Skämdes så jag dog och funderade på att försvinna härifrån för alltid
Nu är du verkligen min favorit här inne . Vad gjorde du för nåt?
Har för mig att jag var sjukt stressad och att det skulle hända något med en specialroll som sedan skulle få immunitet. På något sätt sjabblade jag bort det i stressen, dödade specialrollen och lyckades i mitt räddningsförsök avslöja något som tillintetgjorde leken
Hahahaha åh vad kul att du dödade specialrollen
Reinkarnation? Man kommer alltså tillbaka i samma spel?Jodå, jag brukar spöka rätt friskt efter jag dött! Men tyvärr blir det problem med reinkarnationen om man irriterar Gud (=LL) för mycket, så helt fri från regler är man inte som spöke heller.