Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite frågor till dig om Roven eftersom du verkar insatt:
1. Vad har Roven lämnat?
2. På sidan du länkade till står det ju bara om en fölårgång, hur gamla är hans avkommor?
3. Hur mycket har han betäckt?
4. Är det du som ska ta in honom, har för mig att du har gjort "reklam" för honom förut? Kan minnas fel så klart.
5. Det stod också att han gått 150 hoppning, men det framgick inte om han blivit placerad så högt (det stod att han blivit placerad på olika ställen, men inte på vilka höjder). Det stod också att han gjort debut i GP år 2004. Var det 160 cm eller, för det behöver det ju inte vara, hur gick det isf?
Kommer Roven xx att stå på Flyinge eller blir det TAI/FAI? Jag tycker det är super om han kommer till Sverige så vi kan få lite fler fullblod att välja mellan, det är ju dessutom ett riktigt bra fullblod.
Kan ni inte hitta en riktigt bra anglo också. Ulrika
Deras nya avelsprogram? Vad består det av?
*knapplån*
Hej!
Denna gosse kommer också till bruksprovet:
Roven xx
![]()
![]()
![]()
Ni som vill ha in ett bra fullblod, duger denna?Skulle använda honom själv om det inte var så att stoet är efter fullblod redan.
Återkommer med fler hingstar.
Mvh / Fia
Han är redan i Sverige, kom i förrgår. Vad jag vet kommer han att stå på Flyinge (han är inleasad) , men allt sådant kommer de att gå ut med sedan![]()
Mvh / Fia
Även Downtown och First Junior, från samma stuteri har anlänt till Flyinge.... Såg även deras 3-åring efetr Don Primero på Flyinge-dagarna. Den sprang a la Celle på!