Bruksprov SWB 2017

Jag undrar varför inte Taloubet Star RAA gick vidare. En av mina favoriter, mkt sportig modell av häst som hoppat stabilt och ser ridbart ut

Han gick väl inte vidare förra året heller? Jag såg honom där förra året och tycker att han ser väldigt trevlig och kapabel ut, men det är en sak med hans exteriör som stör mig, hans skankben ser så oproportionerligt långa ut... vet inte om han växt i dom nu, det är ju en stor häst.

Han gick väl inte vidare förra året heller? Jag såg honom där förra året och tycker att han ser väldigt trevlig och kapabel ut, men det är en sak med hans exteriör som stör mig, hans skankben ser så oproportionerligt långa ut... vet inte om han växt i dom nu, det är ju en stor häst.

Jo han gick vidare förra året. Tyvärr så hoppade han inte alls bra med testryttarna då och blev helt rätt inte godkänd.

Jo han gick vidare förra året. Tyvärr så hoppade han inte alls bra med testryttarna då och blev helt rätt inte godkänd.

Aha.. ja det är trist att han inte gick vidare nu, tycker också att det verkar vara en väldigt ridbar och trevlig hingst.

Tråkigt att inte Obama gick vidare, tyckte mycket om honom. Vidare hoppas jag att de väljer att fortsätta med Valentino och även Cayenne. Även om den senare inte tilltalade mig exteriört så tror jag att det är en mycket kapabel hopphäst med intressant blod, tror ändå han kan tillföra nåt inom aveln om han används målmedvetet på rätt ston.

Tråkigt att inte Obama gick vidare, tyckte mycket om honom. Vidare hoppas jag att de väljer att fortsätta med Valentino och även Cayenne. Även om den senare inte tilltalade mig exteriört så tror jag att det är en mycket kapabel hopphäst med intressant blod, tror ändå han kan tillföra nåt inom aveln om han används målmedvetet på rätt ston.

Han var mycket spänd och ville helst bara gå hem. Kunde i stort sett inte visa en enda långsida utan fick hålla sig på en volt vid utgången för att öht få något flyt.

Tycker det var kul att Ipanema fick kvartssamtal fast han var struken. Eller är det vanligt? :)

Orlando:love::love::love:

jag är så vansinnigt sur över att jag har drabbats av en helvetesförkylning och måste sitta hemma och kolla web-tv istället för för Flyinges läktare och se allt live:turd:

Liknande trådar

Avel Dags för försnack och skvaller? :angel: Rådgivande bedömningarna gick ju förra veckan så där har ju kommit en del möjliga kandidater...
29 30 31
Svar
619
· Visningar
73 834
Senast: Görel
·
Avel A Avelsvärdebokstav A ges till hingst som uppfyller krav på god förärvning. Med detta menas att hingsten har förmåga att föra aveln...
Svar
9
· Visningar
1 902
Senast: Ottilia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?