Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är med i Lövstas program, men han ska stå stationerad i Lund enligt Lövstas appCI ska stå på lövsta. Mög. Trodde han skulle stå i Skåne.
Han är med i Lövstas program, men han ska stå stationerad i Lund enligt Lövstas app
Överlag så måste jag säga att lövsta har bra priser på dom nygodkända, både cayenne och Demand kostar 2500+4000. Känns rätt vettigt för en hingst som inte gett några avkommor än så man inte vet hur den förärver sig samt hur kvalitén på seminen ser ut Hoppas fler följer det på dom yngre hingstarna.
På hemsidan står det att han är stationerad på Lövsta.
Däremot så står det att Ironman H och Demand är stationerade i Lund.
Typiskt! Haha.Hmm måste läst fel, nu när jag kollade igen så stod det Lövsta sorry @Narcissa , läste fel
Känner inte till Agathon S men kollade Blup. Han är onekligen duktig hopphäst men på kvalitetsbedömningen står det:
skritt 0
trav 0
galopp -
Någon som vet vad som hände med det (är förvisso 10 år sedan men är nyfiken )?
http://www.blup.se/sv-SE/horses/158930-agathon-s-swb
Känner inte till Agathon S men kollade Blup. Han är onekligen duktig hopphäst men på kvalitetsbedömningen står det:
skritt 0
trav 0
galopp -
Någon som vet vad som hände med det (är förvisso 10 år sedan men är nyfiken )?
http://www.blup.se/sv-SE/horses/158930-agathon-s-swb
Ok har bara visat på 3-årstest ett par gånger så jag har inte reagerat på detta tidigare. Gick in på ena och såg hur det menades då han inte hade bedömning uppsuttet. Men en till "dumfråga", varför är det inte med totalpoäng?Det står 0 där på alla hästar eftersom det är raden för gångarter för hand på treårstestet. Läser du några rader längre ner hittar du siffrorna under ryttare.
Ok har bara visat på 3-årstest ett par gånger så jag har inte reagerat på detta tidigare. Gick in på ena och såg hur det menades då han inte hade bedömning uppsuttet. Men en till "dumfråga", varför är det inte med totalpoäng?
Kan det kanske ha något att göra med att det är flera olika domare som sätter poängen?