Tycker det är synd att inte fler anmäler sina hingstar till hingstklassen. Undrar vad det beror på?
Tråkigt avslut för Colmander, fin hingst!
Vad hände med honom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det är synd att inte fler anmäler sina hingstar till hingstklassen. Undrar vad det beror på?
Tråkigt avslut för Colmander, fin hingst!
Det förstår jag. Jag vill iofs minnas att det handlade mer om ridbarhet, gångarter och hoppförmåga, som man alltså inte kunde säga något om ifall man inte sett hästen live.
Vad hände med honom?
Vad hände med honom?
Star Quality verkar fortsätta provet trots ej rekommenderad.
Nej ägarna kan betala avgiften för Fas II och fortsätta om de vill.Hur är det möjligt? Trodde de som ej blev vidarerekommenderade "var ute ur leken"?
Han kom (blev lagd fel..?) fel på oxern och kraschlandade. Tror nog Magnus hade tänkt att han skulle ta av där men det blev en kommunikationsmiss.
Borde väl bara på Bollerup om de har samarbete?Jag börjar få upp ögonen för crusador ice. Någon som vet var fredricssons hingstar brukar stå på station? Om den nu blir godkänd.
Kan någon förklara för mig som inte är insatt.
Om Orlando höjdes till ELIT tidigare av swb, vad gör han då på bruksprovet? Borde han inte redan vara godkänd om han är bedömd som ELIT?
Håller med Mabuse! Bättre tidigare år. Känns som att mycket varit bättre tidigare år. Är inte heller ett fan av detta Tysta bruksprov.
@Mabuse Jag misstänker att ridsport inte vill skriva ut för mycket personliga åsikter, och därför skriver de inte så mycket alls. Ingen kan ju veta vad domarna tycker. Tidigare upplever jag att de rapporterat mycket om domarnas omdömen och sen lagt till lite info om hingsten varit stökig, busig, positiv eller gjort superbra intryck. Känns lite torftigt att skriva artiklar bara om busiga hingstar...
Så kan det säkert vara, men om de inte törs säga eller skriva något, varför ens skicka en reporter? Såg någon av videobloggarna de har istället för texter, och där får man ju lite intrycket att det är så långa dagar så jag hinner inte skriva nånting. Jamen varför ens vara där i egenskap av reporter då? Särskilt intressant för reportern själv, men helt meningslöst om man sen inte förmedlar det man sett till läsarna. Jag prenumererar på Ridsport, så jag är ju med och betalar reporterns lön just för att jag vill ha rapporter från t ex bruksprovet. Om man inte kan skriva något om hingstarna, gör intervjuer, eller något annat? Lösningen "jag säger inget så har jag ingenting sagt" är ju inte optimal om man är reporter.
Jag får ont i magen när jag ser ryttarna sitta ned på så unga hästar i galopp.
Tacksam att jag kan rida in mina hästar själv, så jag kan göra som jag vill och när jag vill.
Jag får ont i magen när jag ser ryttarna sitta ned på så unga hästar i galopp.
Tacksam att jag kan rida in mina hästar själv, så jag kan göra som jag vill och när jag vill.