Bordesholm

Sv: Bordesholm

L hoppning behöver inte vara 110, kan lika bra vara 100 ;)

Men jag är med på klasserna i fälttävlan, fick för mig att det var kl A som var lägst.

Som jag förstår det så är det lite olika hur högt det är beroende på tävlingens status, nu gäller hoppning iof

:pE heter debutant i Tyskland, A = lätt och L= gamla MsvB samma höjd som 1*, men lite lättare tekniskt. (de har våra gamla benämningar), sedan M= MsvA och S= Svår Har koll på tyska resultat jag lovar

Du borde väl veta hur banhoppningen skall se ut i de olika klasserna, är det samma som våra gamla tex msv b = 115 ? Kan ju vara bra att veta menar jag. Nu sa visserligen nisse att det var max 1m men ibland bygger dom lågt och ibland bygger dom högt här hemma oxå beroende på vart man åker.

*kl*

"Lille" Cassius Pooh placerade sig på sin första utomlandsresa, jättekul! :banana::bump:

Grattis alla duktiga svenskar! :banana:

Liknande trådar

Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 014
Senast: TantAgda
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 392
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Jag trodde aldrig att det här problemet skulle uppstå! Jag går på semester om två veckor och har inte någon plan för min första vecka...
2
Svar
30
· Visningar
1 310
Senast: Rie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 694
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar