Inspirationsbrist för resa?

Nej, är jag ledig behöver jag efter nån dag eller två av totalt slöhet hitta på intressanta saker. Island är fint, har varit där men på 10 000kr blir det tajt om man är solo och inte har nån att dela tex bilhyra eller boende.

Okej 🤗. Åh ja det kanske ligger lite högre i pris, har själv aldrig varit där. Hoppas du hittar något kanske nytt att uppleva 😃.
 
Okej 🤗. Åh ja det kanske ligger lite högre i pris, har själv aldrig varit där. Hoppas du hittar något kanske nytt att uppleva 😃.
Ja, vi tog hade en vecka där som kostade strax under 10 000 per person för typ allt mat,flyg,boende,hyrbil,ridning en dag osv, men då kunde man få ned priset genom att vi var fyra som delade på bilhyran och annat. Rekommenderas starkt!
 
Ja, vi tog hade en vecka där som kostade strax under 10 000 per person för typ allt mat,flyg,boende,hyrbil,ridning en dag osv, men då kunde man få ned priset genom att vi var fyra som delade på bilhyran och annat. Rekommenderas starkt!

Jag tror dig! Skulle vilja uppleva det landet; se geysrir, rida och bada i blå lagunen verkar 😍
 
Om du inte har några i din närhet som vill åka kanske du kan fixa en bukeresa? Fyra personer tyckte jag var bra, då fick man plats i en bil och det funkade att hyra stugor och så.

En nära vän har varit över och jobbat en kort period, blev ännu mer nyfiken sen hon skickade bilder därifrån! Så på så vis är det rätt lätt då hon gärna åker tillbaka men jag har aldrig någonsin vågat flyga 🙄🤣
 
Been there done that, men det är 22 år sedan senast.
Ja, Men bergen är var en bra ide!

Zakopane och Tatrabergen är underbara! Det går att åka på arrangerade dagsutflykter därifrån också om man inte vill vandra i bergen varje dag. T.ex. en trevlig flottfärd (lugn och stillsam) på floden som är gränsen mellan Polen och Slovakien. När vi var där såg vi svart stork som fiskade!
 
I Ungern åker pensionärer gratis på buss, tåg etc. Även ej ungrare.
En god vän upptäckte det efter att han köpt en tågresa.
Meeen....jag anar att du nog inte har den åldern inne. Än.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp