Bordesholm

Lady_D

Trådstartare
Nu till helgen är det ju Bordesholm i tyskland och det kommer att vara en massa svenskar med. (Tyvärr blev min egen resa inställd pga jobb.)

Är det någon som lyckats hitta en hemsida med startlistor och liknande?

Sv: Bordesholm

Många svenskar på vift i helgen, ett gäng är ju i Compiegne också.

Hittar inte adressen nu, men kan nog få fram den till i eftermiddag.

Senast ändrad:

http://www.duw-sh.de/

Här kommer infon under veckan... förhoppningsvis. Gammalt ligger där också. Bara att konstatera att Tysklarna är mil efter vad gäller www. :D

Stor chans att det finns fler sidor med samma info. Vet att jag har en till... ska leta.

Senast ändrad:

Men vilka informativa resultatlistor???! De som är uteslutna kan man ju se exakt om det är mer än 16 hinderfel på hoppbanan, eller ett fall eller mer än 3 vägringar...kanonbra! Lätt för en ÖD att veta vilka som ska ha en notering i sin Ryttarbok!:angel:

Sen finns det ju även hinderstatistik, alltså vid vilka hinder som det var problem vid. Kan ju inte bli bättre med tanke på säkerheten. Då går det ju VERKLIGEN att kolla alla banor o se vart problemen ligger och åtgärda det!:bow:

Men vilka informativa resultatlistor???! De som är uteslutna kan man ju se exakt om det är mer än 16 hinderfel på hoppbanan, eller ett fall eller mer än 3 vägringar...kanonbra! Lätt för en ÖD att veta vilka som ska ha en notering i sin Ryttarbok!:angel:

Sen finns det ju även hinderstatistik, alltså vid vilka hinder som det var problem vid. Kan ju inte bli bättre med tanke på säkerheten. Då går det ju VERKLIGEN att kolla alla banor o se vart problemen ligger och åtgärda det!:bow:

Alla tävlingar har ju hinderstatistik i form av hinderfunktionärerna och deras noteringar.

Tack:)

När får jag äran och möta dig nästa gång då?

För att du riktigt ska darra i knävecken så kan jag upplysa om att Grå för tillfället är under utbildning till hopphäst!:D:devil: Han går 120 med sikte på start i 130 under våren och får ägna sig åt den grenen ett litet tag framöver...

Men känn dig inte säker...när du minst anar det så dyker vi upp som gubben i lådan!:D:D

Inte utlagt på Internet....

Nä men vad spelar det för roll, det är ju inte vi som skall göra den statistiken, eller är det din nya hobby :rofl:

Sen blir ju bara det intressant om man vet vilken hindertyp det rör sig om och inte bara att det står hinder nr 16 "Eli" 5 gånger.

Skulle inte du ha unghästen med dig? Hur svår var den * banan mot liknande i Sverige?

Liknande trådar

Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 014
Senast: TantAgda
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 392
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Jag trodde aldrig att det här problemet skulle uppstå! Jag går på semester om två veckor och har inte någon plan för min första vecka...
2
Svar
30
· Visningar
1 310
Senast: Rie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 694
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar