Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

KL

Man kan inte titta på andras gårdar utan att vara grannar, eller hur? Och man kan bara bli granne med ens vänner på facebook?
 
Sv: Bondgård/farm

Man kan bara titta på sina vänners gårdar (du behöver inte vara granne med dem). Dock lägger ju många ut bilder på sina.
 
Sv: Bondgård/farm

Knapplån.

Jag försöker lägga ut en bild på min farm. Får se om det visas nåt, jag har aldrig lagt upp bilder här innan.
home.php
 
Sv: Bondgård/farm

Jag kan lägga ut en bild i kväll (om jag kommer ihåg).

Juninatt. Det ska gå att lägga ut bilder från FB men man får se till att man använder rätt länk då. Har aldrig gjort det själv men under bilden finns det en länk där det står något om att publicera bilden. Har du provat den?
 
Sv: Bondgård/farm

*knapplån*

för att lägga ut bilder såhär direkt så måste dom sluta på .jpg och då måste man högerklicka på bilden på facebook och ta adressen där. Adressen som finns under bilden är ingen .jpg

24073_352232841314_585566314_4086669_7303079_n.jpg

24073_352233391314_585566314_4086670_7485437_n.jpg

24073_352233641314_585566314_4086671_3332310_n.jpg


så ser min gård ut
 
Sv: Bondgård/farm

Det är såna där hemliga paket, kommer inte på nu vad de heter. Inte så fint att ha dem så men jag började samla och nu kan jag inte sluta :p
 
Sv: Bondgård/farm

Nä, jag gör ju inte det :p Där är nog några hundra paket nu. Har funderat på att öppna dem men gud vad jobbigt! :D
 
Sv: Bondgård/farm

Men hjälp! :eek: Hur många grannar har du på FV egentligen? Eller rättare sagt - hur länge har du sparat? :D
 
Sv: Bondgård/farm

Jag älskar träden :love: men dom tar plats...så jag har börjat sälja av en del som jag inte tycker är så fina mot dom som är snyggare, är inte klar med träd rosetten ännu men det tar ju så lång tid så jag kunde inte vänta :D
 
Sv: Bondgård/farm

jag ber så hemskt mycket om ursäkt glömde läsa texten under :D :rolf: typiskt mig... jag är stupido :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 388
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 770
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp