Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Irländska slottet är ju coolt men liiite overkill på min farm men muren som man kan köpa till slottet gick jag loss på totalt. Det blir finfint m trädgård m svandamm o bänkar o växthus.
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

23973_361580098602_539908602_3508056_190500_n.jpg


Fixade till en bit av farmen idag. Sålde en helsikes massa träd så jag skulle få plats med annat :D
 
Sv: Bondgård/farm

Vad fint det blev!

Har precis upptäckt att det inte gick att stoppa djur i nya maison byggnaden :crazy: vilket jag hade hoppats på, var ju bara en vanlig lada!
 
Sv: Bondgård/farm

Vad fint det blev!

Har precis upptäckt att det inte gick att stoppa djur i nya maison byggnaden :crazy: vilket jag hade hoppats på, var ju bara en vanlig lada!

Men det är ju ett hus och ingen lada :rofl:

Själv är jag lite besviken på att man inte kan rotera dammarna. Ville att det skulle se ut som en vallgrav runt slottet
 
Sv: Bondgård/farm

Man kan inte göra något alls med det nya huset, det är precis som alla de andra husen. Det stod när man byggde det att det var "till dekoration" - det bara finns! :)
 
Sv: Bondgård/farm

Japp! Jag fick tag på en som natthärbergerade i mitt stall. Som tack blev ett av mina ston dräktig, o efterlämnade ett gulligt föl... som nån annan får. :( Varför kan man inte få behålla dem själv? :cry: Vill ha en hingst i hagen oxå, men det går tydligen inte.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har ett föl - jippi - även om det är fler som tryckt före så chansa. Jag och sonen fick föl från samma länk.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 385
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp