Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Herreminje - jag har bränsle så jag kan bada i det. Man får ju när man gödslar de andras, när man plöjer, när man byter in sina collections, sen kan man få av andra när dom hittat när dom plöjt.
Har du fått en bugg?
 
Sv: Bondgård/farm

Det är ju helkul att kika in på grannarnas byggen, somliga har jättefina lösningar på hur man fixar bäckar av dammar osv.
 
Sv: Bondgård/farm

Det verkar inte som om den fylls på längre men jag har ärligt talat inte tänkt så mycket på det, jag har fått så mycket bränsle genom collections att jag inte funderar på det på samma vis längre.
 
Sv: Bondgård/farm

Det är så sällan jag har kompletta collections så därigenom får jag inte mycket fuel... Vet att jag får "some extra fuel" när jag plöjer ibland men det är inget som jag märkt av på mätaren.. Nu är min bensin/disel helt slut... Fan.
 
Sv: Bondgård/farm

Det är så sällan jag har kompletta collections så därigenom får jag inte mycket fuel... Vet att jag får "some extra fuel" när jag plöjer ibland men det är inget som jag märkt av på mätaren.. Nu är min bensin/disel helt slut... Fan.

Jag har bara 651 tankar kvar...:D Men jag snålar mkt med bränslet och kör manuellt
 
Sv: Bondgård/farm

börjar vara jäklit trött på allt sammlande, fick just inlöst mitt sitsa valentinfår har inte börjat med guldet ännu och nu kommer påsläggen
 
Sv: Bondgård/farm

Men ut o kika på dina vänner -mina "share some extra fuel" rätt ofta. Sen kan man ju byta in bränsle när man får "Send eggs"
 
Sv: Bondgård/farm

Jag börjar också få slut på mina fuel refills. Jag får nog börja odla något som tar lite längre tid. Nu har jag odlat mycket fyra timmars och inte klickat något alls "för hand" och då går det ju ändå 9 fuel refills varje gång så det blir en del varje dag.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har 560 fuels, och det ökar med ett gäng varje dag. Oftast kör jag 16-timmarsgrödor vilket gör en sådd/skörd per dag. Då förlorar jag 3 bensintankar. Men så hittar mina vänner en massa bensin i sin sådd och postar ut, eller så hittar jag själv i deras, eller när jag plöjer själv, och så helt plötsligt så har det kommit in 3-10. Undra när mätaren slår i taket?
 
Sv: Bondgård/farm

min fuel har också bara försvunnit dom senaste dagarna, jag förstår inte vad det är frågan om.
 
Sv: Bondgård/farm

Är på gränsen att ta en längre paus med spelet. Blir tokig på att det hela tiden blir "saving your farm" så fort som jag ska skörda och plöja. Blir galen på detta. Och när jag ska så så får jag hålla på och försöka och försöka innan det äntligen lyckas. Det bara står och tuggar. Jag har väl för långsam uppkoppling för detta spel. Nu så jag någon långsam gröda.
 
Sv: Bondgård/farm

Vad använder du för webläsare? Jag har upptäckt att när jag använder firefox, så segar det nåt så otroligt. Med Internet Explorer 8 går det rappt som attan, men då kan jag inte zooma in och ut med scrollen av någon anledning. Stor skillnad på att packa upp sina gifts när man använder explorern i alla fall. Firefox tar minst 10 sekunder på sig att acceptera knapptryck, lägga ägg i korgen, stänga ruta o sen öppna ruta igen. Explorer- 1 sekund.
 
Sv: Bondgård/farm

kl

Saknar bara Pinto fölet nu. :D
26236_380443404231_594674231_3815262_5837195_s.jpg
 
Sv: Bondgård/farm

kl
hmmm har problem med att mina grannar inte laddas upp , det står bara loading nere i grannraden , detta gör att jag inte har kunnat gödsla ,,,, buhu någon mer som har samma problem ?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 385
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp