Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Irriterande att man inte kan gå med i flera co-ops. Jag ser ju att ett jobb är iland då det är tillräckligt sått och att jag inte behöver så mer på det jobbet. Men jag kan inte påbörja ett nytt vilket gör att jag får vänta med att så tills coopen i jobb 1 har skördat sin del - trööökigt.

Det går utmärkt att bara skörda exakt vad du behöver och sen ta bonusen. SEN gå med i nästa jobb och vips har du skördat första omgången i det nya jobbet :D
 
Sv: Bondgård/farm

Det funkade inte här.. Mamma gick med i mitt jobb efter att hon hade sått grödan.. det hon skördade kom inte med i beräkningen.. :crazy:
 
Sv: Bondgård/farm

Knapplån.

Jag funderar på att börja öppna alla mina lila paket. Det ser inte så fint ut att ha dem så. Men det kommer ta så lång tid, där är säkert över 1000 paket :p

25710_379877253785_633013785_3946636_3718934_n.jpg
 
Sv: Bondgård/farm

Jag hade skördat färdigt den grödan och ville inte så med den växttiden igen. Nä, det borde gå att vara med i flera jobb samtidigt.
 
Sv: Bondgård/farm

Folk verkar inte riktigt förstå hur det här med co-op farming ska fungera. Jag saknar info om det. Joinade en co-op direkt när det infördes med gick ur sen när jag såg att grannen som hade startat det inte alls odlade det som var sagt i co-op. Tror att det är många som inte riktigt vet vad som ska göras.
 
Sv: Bondgård/farm

Ja det där har jag oxå råkat ut för... Det är lite trist, men det ger sig nog med tiden! Hoppas jag på ialla fall...:crazy::D
 
Sv: Bondgård/farm

Hoppas oxå på det. Startade ett jobb, mamma o 4 pers till gick med. Mamma o jag odlade o skördade..... men de andra gjorde inte ett skit. De gick bara med o sen inget mer. Så trist :(
 
Sv: Bondgård/farm

Hm är det meningen att den lilla (SVINDYRA) hunden ska springa iväg när man matat den en gång?kan inte hitta min och den fick mat alldeles nyss!
 
Sv: Bondgård/farm

När min fick mat så la den sig ner o typ sov... Jag hoppas inte min sticker iväg för 300 000 för en jycke är ganska saftigt... men får jag inte hjälp av grannarna att mata honom så lär han sticka, för 65 FV är han inte värd, tyvärr ;)
 
Sv: Bondgård/farm

Upptäckte nu att man kan få hundmat av grannarna, då får ja hoppas på det.. :p
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bondgård/farm

Ja hunden var sviiiin dyr och grrrr om den springer bort. Men har redan 7 säckar hundmat fdrån mina grannar så jag hoppas dom är givmilda nog att ge mig mer inom 7 dagar :D
 
Sv: Bondgård/farm

är det meningen att man ska gå in samma tid och ge hunden mat eller man kan ge det någon timme före/efter??
 
Sv: Bondgård/farm

men den typ vilar, testa att gå runder med gubben då följer den efter så då kan man fånga den och sen klicka på stay och placera den där du vill:D
 
Sv: Bondgård/farm

Knapplån.

Nu är det dags för mig att börja öppna presenterna för nu har jag inte plats med fler. Såhär ser det ut nu:

25710_380450553785_633013785_3960446_1695348_s.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 385
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 574

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp