Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Jag avundas dig icke. Har precis öppnat 20 stycken med helt onödiga grejor, getter, träd och grisar. Tar evigheter att klicka även om man säljer.
 
Sv: Bondgård/farm

Hir högt ligger ni ixp,
Hur fungerar detta med jobb , Jag fattar inte riktigt. Jag sår . Me skall man skörda kompisarnas me ??
 
Sv: Bondgård/farm

man går med i något jobb sår den grödan som efterfrågas sen kan fler av dina kompisar gå med i ditt jobb eller jobben som finns tillgänliga. Sen finns det olika tidsbegränsningar som ger olika belöningar för hur långt du kommer :D fattar du mer nu?
Om någon har mer att tilläga gör det!

/Patrik, som insåg att han är värdelös på att förklara :D
 
Sv: Bondgård/farm

är det meningen att man ska gå in samma tid och ge hunden mat eller man kan ge det någon timme före/efter??


Det funderar jag oxå på. Hade varit mer praktiskt om man kunde mata den 14 ggr direkt så är det lilla problemet ur världen. ;)

Man ska bara behöva mata den 14 ggr alltså? Då han man ingen användning för all hundmat man får som överskrider det? Nån som vet?
 
Senast ändrad:
Sv: Bondgård/farm

Min försvann oxå ett tag, men sen kom den tillbaka.. Jag är lite trött på den just nu bara. En timme ung. kvar tills den blir hungrig står det, så det går tydligen inte att mata den tidigare, vilket betyder att den kommer att rymma för mig i helgen.
Jag jobbar och har ingen möjlighet att mata den vid den tiden då. Hade hoppats att man kunde mata lite tidigare, men det funkar inte. :cool:
 
Sv: Bondgård/farm

KL

Är TRÖTT på skiten.. Det funkar inte här varken i går eller i dag, bara "out of sync with server" och så får man börja om HELA tiden :mad: :mad: Skitspel.. :p
 
Sv: Bondgård/farm

Imorgon kväll är det dags för ett nytt försök med co-op Finns det några som kan satsa på att vi ska ta guld denna gång? Nuvarande jobb är nog kört, tyvärr. Vi är för få som jobbar. Jag kan tänka mig att odla vad som helst.
 
Sv: Bondgård/farm

på min stog det idag att den ville ha mat och så var det ny nedräkning på 24 timmar så gissar på att hunden rymmer om man inte ger på 2 dar då?
 
Sv: Bondgård/farm

Då kanske den inte behöver mat, man kan mata en gång per dygn verkar det som.

alazzi vi är grannar, men tyvärr kivar FV med mig som tusan så jag kan inte så eller skörda nåt alls.. Där gick jobbet åt helskotta.
 
Sv: Bondgård/farm

ja det går inte att mata den när den redan har mat. Varje matpåse räcker i 24 timmar så när dom gått ut så kan du mata. Då står det Feed me eller nått liknande vid den och det blinkar
 
Sv: Bondgård/farm

Knapplån.

Jag lyckades mata min igen nu ikväll. Det måste alltså ha gått minst 24 timmar sedan man matade senast :) Jag tycker för övrigt att det bara är en sorts hund och en färg man kan välja att köpa för vanlig coins.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 385
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 573

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp