Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Då kanske den inte behöver mat, man kan mata en gång per dygn verkar det som.

alazzi vi är grannar, men tyvärr kivar FV med mig som tusan så jag kan inte så eller skörda nåt alls.. Där gick jobbet åt helskotta.

Ok, det förklarar varför det är tomt på dina fält. Men vi fick ihop till brons i alla fall:laugh:
 
Sv: Bondgård/farm

KL

Nu har jag äntligen blivit klar med ombyggnaden av min farm. Så här ser den ut numera:

13322_424729580672_571865672_5469396_4038702_n.jpg


13322_424729640672_571865672_5469397_5786618_n.jpg


13322_424729685672_571865672_5469398_2473893_n.jpg


13322_424729870672_571865672_5469401_6198565_n.jpg


13322_424729950672_571865672_5469402_6519502_n.jpg
 
Sv: Bondgård/farm

Vad fint du gjort det.

Jag har blivit väldigt förtjust i funktionen co-op. Vill gå med i en till nu när denna är klar men det finns inte så många att välja på och ingen som är tillräckligt nystartad för att det ska vara vits att gå med. Sitter alla fast i co-op eller tycker ni inte att det är så kul? Startade en i förrgår och fick tillslut övertala en kompis om att gå med för att få allt sått så jag känner inte för att starta någon just nu. Just nu har jag sått 4h gröda och hoppas att det rör på sig till i em.
 
Sv: Bondgård/farm

Tack! :)

Jag gick med i en co-op igår när jag lagt min åker, jag tror att vi kommer lyckas med silver i alla fall. Tycker också att det verkar som en kul funktion! Får se hur nästa runda blir.

Jag har förresten så satans mycket träd och katter att jag knappt vet vad jag ska göra av dem. Dags att sälja av?
 
Senast ändrad:
Sv: Bondgård/farm

När man har alla rosetter på träd o katter så är de ju meningslöst att behålla alla. Jag sålde säkert över 200 träd och 20 katter - och sen har jag sålt de jag fått efter också. Det finns ändå massor m träd och katter på min gård.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har så mycket problem med FV att jag sitter o gapar o svär varje gång jag ska sköta min farm. Webläsaren låser sig (både firefox och ie) och nästa gång jag kommer får jag göra om allt. Idag hade den glömt att jag både skördat, plöjt o sått nytt igår. Den hade även glömt att jag matat hunden. Blir så trött!!! :mad:
 
Sv: Bondgård/farm

Började dina problem när du köpte hunden så kan den vara boven. Jag köpte en hund och försökte mata den och fick oos. Efter ett par försök lyckades jag få i den mat och allt var frid och fröjd i 1 dygn. När jag skulle mata den andra gången fick jag återigen oos och lyckades mata den på andra försöket. Efter det var det kört. Vad jag än gjorde öppnade shopen, plöjde en plot, försökte titta hur vi låg till i co-open gav oos. Efter flera försök med att ladda om stänga ner osv så sålde jag hunden iom att problemen började då jag hanterade den. Problemen försvann direkt för mig så nu väntar jag lite med en ny hund och hoppas på att de löser alla buggarna.
Jag visste att jag inte skulle köpt en hund för vad ska jag med en sådan till jag är ju en kattmänniska :idea:.
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*
Ang jobben. Jag gick med i ett jobb och odlade och grejade, men den där stapeln kom aldrig upp. Och när jobbtiden var ute, så stod det att jag gjort 0%? Fattar nada?
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*
Ang jobben. Jag gick med i ett jobb och odlade och grejade, men den där stapeln kom aldrig upp. Och när jobbtiden var ute, så stod det att jag gjort 0%? Fattar nada?

Du måste gå med INNAN du börjar odla. Det du odlar innan räknas inte. Samma om man går med i ett jobb och du har grödor färdiga att skörda så räknas inte dom.

Sen kan det även vara så att det redan var fullsått av alla andra. Då ser man inte någon stapel för målet är uppnått. Om du sen inte hinner skörda innan de andra så har du 0% skördat av det som räknas.

Det är bara de upp till ex 1400 (pumpor) som räknas inget annat.
 
Sv: Bondgård/farm

Knapplån.

Vad trött jag är på att öppna presenter nu. jag har inte ens öppnat hälften och det tar hur lång tid som helst. Har funderat på att radera resten bara, man får ju mest skit i dem ändå..
 
Sv: Bondgård/farm

Du måste gå med INNAN du börjar odla. Det du odlar innan räknas inte. Samma om man går med i ett jobb och du har grödor färdiga att skörda så räknas inte dom.

Sen kan det även vara så att det redan var fullsått av alla andra. Då ser man inte någon stapel för målet är uppnått. Om du sen inte hinner skörda innan de andra så har du 0% skördat av det som räknas.

Det är bara de upp till ex 1400 (pumpor) som räknas inget annat.

Jo, jag med innan jag började odla. Men det var säkert så som du säger, att de andra hann odla allt innan jag hann göra det. För de hade ju redan börjat lite när jag gick med.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har startat ett nytt jobb nu och håller tummarna för att det ska gå vägen. Förra jobbet fick vi sliver på och då var vi ändå bara 3 som jobbade och jag kom in sent i det jobbet. Så det är fullt möjligt att lyckas med detta jobb om man blir några fler som jobbar.
 
Sv: Bondgård/farm

Som sagt var - öppna många i taget så går det fortare. Fast med så många som du hade kanske det tar en stund iallafall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 385
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 573

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp