Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Hittade ett utskick från Farmvilles staff på deras forum (länk på farmville.com), där finns en länk så man kan ta hem ett sånt paket :) Men det gick ju som sagt tyvärr bara att öppna ett. Synd tycker jag.
 
Sv: Bondgård/farm

Då är det ingen idé att man sparar de man fått då? Tänkte att man kanske kan öppna ett om dagen elller nåt sånt?
 
Sv: Bondgård/farm

Jag hittade länken via en sida på fb som heter farmviller. :D

Skitsurt att man bara kunde ta emot ett paket, jag som fått typ tio stycken. *mutter mutter*
 
Sv: Bondgård/farm

Fler som har problem med dessa bonuspaket?
Har fått en hel drös men kan inte öppna dem.
står bara att jag redan har gjort det:crazy:
 
Sv: Bondgård/farm

Hehe - nu ringer släktingar och ber mig gå in o skörda deras gårdar. Dom kommer inte in alls.
Jag kommer in på farmen nu men får tuppjuck på en jäkla e-post skylt som poppar upp heeeela tiden. Grannarna kan jag inte besöka. Knaaaaas.
 
Sv: Bondgård/farm

De sista dagarna har det varit ett elände att komma in på farmen. Idag går det inte alls. Att komma in på grannarnas farmar har strulat länge. Om jag ska vara helt ärlig så börjar jag ledsna nu, det har krånglat i flera veckor för mig snart:mad:
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har också stora problem att komma in. Ofta blir det ett mesigt Muuuu och sen står det still. Uselt. :cool:
 
Sv: Bondgård/farm

Min farm har aldrig strulat heller. ;) Kan komma in utan problem och även besöka grannar. Men ibland tar det tid vilket gör att man blir lite lat med att besöka grannarna. Tar bara dom som man vet brukar var på min farm o gödsla. :angel:
 
Sv: Bondgård/farm

Jag kom förbi det totala stoppet då jag uppdaterade adobe - eller dvs maken fick göra det då det var tvunget att avinstalleras en massa skydd innan installeringen fungerade.
Dvs datorn sa att uppdateringen var gjord men det fungerade inte ändå och någon timmme senare sa den att jag skulle uppdatera adobe...efter att ha råkat ut för detta 3 ggr fick maken rycka in då jag satt och tjoade om att min huuuund rymmer i falsett.
Han är väldigt snabb om jag falsettsjunger mina önskemål.
Nu funkar det problemfritt på jobbet och hjälpligt hemma - tur att det finns raster.
 
Sv: Bondgård/farm

Jo, jag är också förbi det totala stoppet mha en flashuppdatering och en javauppdatering, men det är fortfarande rätt kass procentsats på de lyckade gångerna. Av 10 försök så lyckas kanske en. Kanske. Så det är ett jävla refreshande tills skiten lyckas ladda hela vägen. På jobbet så går det väl snarare 1 gång av 3 så där är det mycket enklare, men inte helt enkelt.

Nackdelen med singellivet, man får sjunga för sig själv, med eller utan falsett...
 
Sv: Bondgård/farm

När det strular som värst så kör jag med Google Crome. Det känns som om det är lite snabbare, men det kan ju vara önsketänkande. Vill däremot inte ha crome jämt. Det är lite för avskalat än så länge.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har alltid minst 3 oftast 4 webläsare öppna samtidigt.
Facebook och spelen där i Chrome.
Buke och tidningar i Firefox.
Blocket, Tradera o Ebay ect i Opera.
Explorer för banken och sådana sidor som blir underliga i andra läsare (programeringsfel).
 
Sv: Bondgård/farm

Idag kom jag in på farmen efter "bara" 4 försök.

Däremot är samtliga grannar som är över level 70 försvunna? Någon som har samma problem?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 384
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 759
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 573

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp