Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Det blev några timmars öppnande trots att man kunde öppna 8-10 paket åt gången. Men nu är det gjort, skönt! Jag önskar att jag inte får så många fler nu! :)
 
Sv: Bondgård/farm

kl

Kul med en sådan här tråd. Jag ska snart skörda tomater som ingår i ett jobb. Skulle behöva större gård.
Jag kom igång ganska nyligen, så många var trötta på det, och hade lagt av.
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Får alla som deltar i en co-op lika mycket bonus? Nu var det två stycken som hade gått med i mitt jobb när det var 5% kvar att skörda. Ingen av dom har sått en endaste druva. Känns lite sniket... Borde vara så att man inte kan gå med när allt är färdigsått.
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Får alla som deltar i en co-op lika mycket bonus? Nu var det två stycken som hade gått med i mitt jobb när det var 5% kvar att skörda. Ingen av dom har sått en endaste druva. Känns lite sniket... Borde vara så att man inte kan gå med när allt är färdigsått.

Nix bonusen fördelas på antal skördade plantor. Alltså den som har sått och skördat mest får mest. Har man inte skördat en enda planta så får man inte ett skit.

Står under varje jobb hur många % var och en fick
 
Sv: Bondgård/farm

Nix bonusen fördelas på antal skördade plantor. Alltså den som har sått och skördat mest får mest. Har man inte skördat en enda planta så får man inte ett skit.

Står under varje jobb hur många % var och en fick

Jag var inte säker på om procenten angav hur mycket bonus/xp man fått eller hur mycket man skördat.
 
Sv: Bondgård/farm

Så kan det inte vara.. jag hakade på ett jobb som jag trodde hade lite kvar men så såg jag att det var färdigsått så jag kunde inget göra, jag fick ändå bonus när det var klart.. hur mycket det var i % vet jag däremot inte..
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Oj. Jag fick något slags FV-package med cash,unwither och 10 stable part etc?
Pucko som man är tänkte jag att det var fejk och skickade inte vidare... Så vars kan man skicka sånt?

Tack du som skickade det iaf. Väldigt uppskattat eftersom mitt stall är inte klart!
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Oj. Jag fick något slags FV-package med cash,unwither och 10 stable part etc?
Pucko som man är tänkte jag att det var fejk och skickade inte vidare... Så vars kan man skicka sånt?

Tack du som skickade det iaf. Väldigt uppskattat eftersom mitt stall är inte klart!

Ja, visst var det ett jättebra paket! Jag skickade vidare till massor av grannar! Tyvärr verkar det som att man bara kan ta emot ett sånt paket. Jag lyckas i alla fall inte ta emot fler. Kommer direkt till spelet när jag accepterar dom andra jag har fått. Synd, annars hade nog det nya stallet varit klart nu! ;)
 
Sv: Bondgård/farm

Jag chansade och tog emot - fick fv - spary och 10 byggsaker - tyvärr var en del till stallet så det hade jag ingen nytta av men en del nursery också. Sen skickade jag vidare och har fått flera tillbaks MEN MITT JÄVLA FARMVILLE FUNKAR INTE.....

Tillägg
'Ok, så det gick bara att ta emot ett - jaja det var bra grejor man fick.
 
Sv: Bondgård/farm

kl

Ni som spelar på farmville.com har ni problem med at se feeden ? min beter sig märkligt så fort en ny post blir postad så försvinner den som fanns , så det är bara en synlig åt gången ? det är ju ganska kasst ...
 
Sv: Bondgård/farm

Jag var inte säker på om procenten angav hur mycket bonus/xp man fått eller hur mycket man skördat.

Så kan det inte vara.. jag hakade på ett jobb som jag trodde hade lite kvar men så såg jag att det var färdigsått så jag kunde inget göra, jag fick ändå bonus när det var klart.. hur mycket det var i % vet jag däremot inte..

Konstigt för jag har bara fått om jag har hunnit skörda. Kankse en bugg. För jag håller med Syrran! att har man inte bidragit till att få bonusen så ska man inte ha av den heller.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag råkade ut för något annat konstigt. Gick in till en granne för att Gödsla lite, och kunde skörda hennes saker.
Jag gick in på FB och sedan tillbaka till hennes gård, och då hade allt återställts som tur var.
 
Sv: Bondgård/farm

Det har hänt mig också... sen kom det upp det vanliga "game is out of sync" och sen var allt som det skulle igen..
 
Sv: Bondgård/farm

Det undrar jag med. Var hittar man den.
Jag har sparat en till senare idag, få se om den går att öppna då, men om den försvinner, vaaar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 384
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 759
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 573

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp