Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Fick en toarulle i giftboxen, någon som vet vad ska man göra med den? :confused:
 
Sv: Bondgård/farm

Intressant med det nya "Co-op", är det så att man ska så grödan på sin farm och hjälpas åt för att få till fler att göra samma sak?

Annars börjar det bli tröttsamt att samla saker när vinsterna nästan är det samma :crazy:
 
Sv: Bondgård/farm

Håller med! det är samma vinster i olika färg ungefär :grin: dessutom är alla insamlingar så långa att dom håller i princip till nästa insamling börjar :cool:
 
Sv: Bondgård/farm

Ja, det har blivit för mycket med alla olika specialteman. Att acceptera och skicka gåvor tillbaka tar ju hur lång tid som helst för dem som inte har så snabb dator. Jag skickar naturligtvis tillbaka gåvor men det har blivit mest stress att hinna med allt. Hoppas att det dröjer lite nu innan nästa event.
 
Sv: Bondgård/farm

Intressant med det nya "Co-op", är det så att man ska så grödan på sin farm och hjälpas åt för att få till fler att göra samma sak?

Annars börjar det bli tröttsamt att samla saker när vinsterna nästan är det samma :crazy:

När ska det börja gälla och har någon kommit på hur man gör?
 
Sv: Bondgård/farm

Nån lägger ut ett jobb, syns på statussidan. Just nu sår och skördar jag pattypan tillsammans med en annan vi ska få ihop 1500 på en viss tid tror det var 3 dygn för att få guld. Tar det längre silver etc. Vad man får vet jag inte.
Har inte heller kollat hur man lägger ut jobb. Man kan bara ha ett jobb igång inte flera.
 
Sv: Bondgård/farm

Det har börjat. Antingen kan man starta ett jobb, eller så kan man joina folk på deras. Då ska man odla de grödor som jobbet kräver på en viss tid. Lyckas man inom tiden får man fina belöningar. Många XP kan man tjäna. Jag har startat ett jobb med druvor :)
 
Sv: Bondgård/farm

Och jag har startat ett med pumpor, får se hur det går om mina grannar oxå vill odla pumpor
 
Sv: Bondgård/farm

Du klickar på den nya ikonen ovanför din giftbox. Där väljer du vilket jobb du vill starta, och så bjuder du in vänner att hjälpa dig. Men det kan vara så att din profil inte är aktiverad för jobbstart ännu. Läste på Zynga att de smyger igång detta med en del av profilerna dagligen. Så inte alla kommer igång samtidigt. Risken fanns då att servrarna skulle däcka av påfrestningen.
 
Sv: Bondgård/farm

Något är förbaskat underligt, jag har ett jobb igång. Grannar är med, ser att de har skördat grödan men det kommer inte upp att fler grödor är skördade. Utan kommer bara upp mina egna :confused:

Hoppas att det är något tillfälligt men surt att bli av med över 100 grödor när man ska få ihop 1400 :crazy:
 
Sv: Bondgård/farm

Ett tips när det gäller co-op är att kolla så ingen av dina grannar har ett jobb på G som du kan gå med i innan du startar ett eget.

Har märkt att den grödan du redan har sått innan du går med räknas inte med i antalet sådda grödor men kommer med när du skördar.

Ni hittar lätt i co-op om någon har ett jobb på G bara att titta på aktuella jobb.
 
Sv: Bondgård/farm

Irriterande att man inte kan gå med i flera co-ops. Jag ser ju att ett jobb är iland då det är tillräckligt sått och att jag inte behöver så mer på det jobbet. Men jag kan inte påbörja ett nytt vilket gör att jag får vänta med att så tills coopen i jobb 1 har skördat sin del - trööökigt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 385
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 763
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 574

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp