Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Gahh, nu blev jag lite irriterad! Jag hade gett upp tanken på få ihop gold till dammen och köpt lite fult kraffs som jag sålde istället. Så loggar man in och får kring 20 golds bara sådär? Trist. Förstår välmeningen men :P
Får väl ta 2 får till även om jag bara ville ha ett. I-landsproblem ohja!
 
Sv: Bondgård/farm

Zynga har haft problem med alla sina applikationer igår, och återställt vissa farmar/vampyrer och annat till ett tidigare stadie av spelet. Kan vara så att du fått tillbaka gamla pengar som du redan gjort av med.
 
Sv: Bondgård/farm

25637_371956438602_539908602_3567735_3468587_n.jpg


Dom nya staketen är bara för :love::love:
 
Sv: Bondgård/farm

Min äggsamling fungerar inte alls. Jag ser hur andra kan lägga upp och ge bort ägg när de har samlat ihop ett gäng ägg, men inte jag. Har över 80 ägg i korgen men kan inte ge bort ägg. I-landsproblem:D
 
Sv: Bondgård/farm

Du måste stänga gift boxen, som ploppar upp igen. Annars missar man dom.
 
Sv: Bondgård/farm

kl

Är så sugen på att göra om farmen ,,men har idetorka vart gör man av allt ..haha har största storleken ,de skulle verkligen behöva släppa ytterligare en expansion ju
 
Sv: Bondgård/farm

Vad är grejen med fuelen? Fylls den inte på alls längre? Jag har gått från 80 till 4 på bara ett par dagar. Det är drygt nog att göra allt med maskiner, jag VÄGRAR klicka på varje ruta tre gånger!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 385
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp