Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Hur lyckas ni spela Mafia Wars egentligen? Jag vill ha hot rod-sakerna i FV men jag kommer inte ens in på MW :cry:
 
Sv: Bondgård/farm

hur får man traktorn från mafia wars? något som vet vilken level man måste vara på?

Genom att spela och komma till nivå 10 för att kunna köpa allt så måste du till nivå 20.

När du är uppe i rätt nivå så funkar det att köpa inne på FV precis som vanligt
 
Sv: Bondgård/farm

stackare jag började spela innan idag och är på level 5 redan men ska in och spela lite till så jag kommer upp lite till :D

Mitra jag fattade det sen men tack ändå :D
 
Sv: Bondgård/farm

Knapplån.

Jag är så stolt över att jag lyckades lägga in en bild så jag gör det igen :)

24517_348764463785_633013785_3763953_3331362_n.jpg


Säg gärna vad ni tycker och hur jag kan göra farmen snyggare :)
 
Sv: Bondgård/farm

Mafia wars höll på att få mig tokig tills min 12åring visade hur jag kunde öka energin. Nu har jag alla mackapärerna som tar 9 rutor - det går lite fortare att jobba på farmen nu.
 
Sv: Bondgård/farm

Det går att öppna många paket i taget - återigen mina barn som upptäckte. Klicka på open, klicka genast på nästa paket - 5 kan man hinna med innan det första "öppnar" sig. Jag sparade också ett tag och när Valentinsarna kom insåg jag att jag aldrig skulle hinna med så jag frågade ungarna om dom ville öppna paket...
 
Sv: Bondgård/farm

Många av oss har farmvillevänner från alla jordens hörn, inga man känner och då få av dom pratar svenska så är facebook anonymt ändå. Många av mina FV grannar är väldigt trevliga - men känner dom gör jag inte.
 
Sv: Bondgård/farm

När du går upp i nivå så får du pluspoäng som du ser vid din profil. Det kan du omvandla till mer energi.
 
Sv: Bondgård/farm

Ja, det vet jag... jag trodde att det fanns något sätt att få ny energi fortare... :(
Jag har nått nivå 10 men får ändå inte köpa traktorn. :confused:
 
Sv: Bondgård/farm

Det tar ett tag innan resultatet går igenom till Farmville. För mig tog det 4 timmar eller nåt sånt till traktorn, ett dygn på seeder och harvester.
 
Sv: Bondgård/farm

Du kan få mer energi om din maffia sänder det till dig.Man får skicka mer energi till sin maffia dagligen.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har spelat mig till Bankock i MW och har altså kunnat köpa tröskan. Jag hade rejäl tur och lyckades få ett pass första gången jag frågade "the clerk". Just nu funderar jag på ifall jag ska köpa de andra maskinerna också innan jag tar bort MW. Det är inte min typ av spel alls. Trist bara att jag har endel byggmaterial, bildelar och collections som jag tror att andra kan vara intresserade av. Har sett att vissa frågat efter saker men jag fattar inte hur jag skickar det till dem. Måste man vara "grannar" för att kunna skicka till varandra i MW?
Är fortfarande fundersam över varför man väljer att "tvinga" FV spelare till MW när spelen är så totalt olika. Jag tror det hade gett bättre utdelning med i princip vilket som helst av övriga spel.
 
Sv: Bondgård/farm

I MW så måste man ha många vänner som spelar för att vara bra och det är nog det dom är ute efter.. För fastnar man i det så spelar man mera och vill ha mera folk i sin maffia och så får man det så fastnar dom, osv
Det går ut på att få in pengar helt enkelt =)

fast jag har tröttnat på MW nu och är på level 500 nått så har spelat ett tag

(man ska helst ha 500 vänner och det är många som har det)
 
Sv: Bondgård/farm

Ja, det vet jag... jag trodde att det fanns något sätt att få ny energi fortare... :(
Jag har nått nivå 10 men får ändå inte köpa traktorn. :confused:

Leta upp det jobb som ger merst erfarenhet per klick och sen klickar du endast på det jobbet. Det gör att du ökar i level snabbt och kan få fler poäng att fördela snabbare :D


ps ibland kan det ta några timmar innan FV har registrerat att du är på rätt nivå.
 
Senast ändrad:
Sv: Bondgård/farm

Mafia Wars Associate (Levels 5 - 8)

Klicka sen på Jewelry Store Job
Experience: +20 15 Energy

Så samla ihop pengar nog för att köpa vad som krävs att göra det jobbet och gör sen endast det jobbet. Och varje gång du går upp en level så lägger du dina 5 poäng endast på energi så du kan klicka fler gånger på samma jobb.

Själv har jag både traktor, skördetröska och såmaskin :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 385
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp