Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Jag kan känna att det är lite snålt med saker som går att köpa för oss som bara har coins. Såg att det tillkommit en del nya saker nu, men det krävs farmvillesedlar. Lite suuurt!
 
Sv: Bondgård/farm

Meen, fick fler mystery gifts men det är bara gamla tråkiga saker i dem fortfarande! Suck.
 
Sv: Bondgård/farm

Någon som vet hur många saker man kan ha i "Giftboxen" nu?

Det verkar iaf vara fler än 30 då jag haft 36 som mest den sista veckan.
 
Sv: Bondgård/farm

Någon som vet hur många saker man kan ha i "Giftboxen" nu?

Det verkar iaf vara fler än 30 då jag haft 36 som mest den sista veckan.

Det ska vara 50 enligt Zynga forumet, men jag har fått meddelande om att det var fullt redan när det bara var 45 så det verkar lite osäkert.
 
Sv: Bondgård/farm

Ja femtio är det väl nu va?


Jag har fått smutsiga grisar och en Vit Get i de "Nya" mystery boxarna. :D
Oh, och en gräshög..
 
Sv: Bondgård/farm

Femtio är det. Jag har haft överfyllda boxar ett par gånger och blir då tillsagd att tömma min box.
 
Sv: Bondgård/farm

Den här var bra.
Please put this as your status if you know someone who is a FarmVille addict as we are trying to raise awareness. FV addiction affects the lives of many. There is still no known cure for FV addiction, but you can raise awareness. 93% won't copy and paste this because they are too busy playing FV.... Now excuse me, I need to go find some GOLD!!!
 
Sv: Bondgård/farm

Den här var bra.
Please put this as your status if you know someone who is a FarmVille addict as we are trying to raise awareness. FV addiction affects the lives of many. There is still no known cure for FV addiction, but you can raise awareness. 93% won't copy and paste this because they are too busy playing FV.... Now excuse me, I need to go find some GOLD!!!

:rofl::rofl:
 
Sv: Bondgård/farm

KL

Irriterar mig på att man inte får veta vad man kan byta in mot över 30 på "guldsamlingen" :devil:

Annars har jag också fått några smutsiga grisar och vita getter :love:

Är dock svårt att få tag på dom ovanliga sakerna i "samlingsgrejerna", har nästan fullt på alla andra :mad:
 
Sv: Bondgård/farm

KL

Irriterar mig på att man inte får veta vad man kan byta in mot över 30 på "guldsamlingen" :devil:

Annars har jag också fått några smutsiga grisar och vita getter :love:

Är dock svårt att få tag på dom ovanliga sakerna i "samlingsgrejerna", har nästan fullt på alla andra :mad:

Jag har samma problem. Fullt i samlingarna på de vanligare sakerna, o en del i giftboxen med, men väldigt snålt med ovanliga saker.
Även jag undrar vad som väntar när man byter in mer än 30 guldsaker, jag vill veta!!! :mad:
 
Sv: Bondgård/farm

Nu fick jag ett brödträd. Lite ovanlig form men oh vad jag längtar efter att få sälja av träden. 600 kvar att skörda för sista rosetten och sen ska det mesta BORT.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag tog nästan bort alla mina träd när jag hade fått sista rosetten. Jag tyckte att min farm var så ful med långa rader med träd. Så skönt när de var borta!
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har ordnat till träden i några omgångar men nu har jag get upp. Jag bara parkerar dom där dom inte är i vägen.
 
Sv: Bondgård/farm

Vad lustigt, jag älskar träden. Jag har problem med att jag har svårt att komma på var jag ska göra av dem. Dock är jag itne lika nogrann med att skörda längre som jag var innan sista trädrosetten.
Jag har gjort om lite hos mig men blir inte riktigt nöjd. Det blir plottrigt känns det som trots att jag sprider ut saker lite mer och inte pressar in allt på ett ställe. En ska jag blev nöjd med är att jag kom på vad jag skulle göra med stenen som fanns att köpa förra veckan. Jag köpte en för jag visste att jag skulle vilja ha den men stoppade in den i lager direkt. Igår kom jag på att lägga den som ett flyttblock mitt ute på åkern med lite träd runt om. Det blev ganska bra men tog 4 odlingsrutor till :crazy:.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 388
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 770
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp