Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Jag fick också en farmcash i de "nya" mysterygifts, men sen är det bara träd, hästar o samma som innan.. o då har jag ändå fått sådär 35 stycken sen de påstods vara just "nya"..
 
Sv: Bondgård/farm

KL

Undrar om någon vet vad siffran bakom farmville(som är i vänstra raden när man är på "hem" sidan)betyder?
 
Sv: Bondgård/farm

det har någonting med giftsen att göra har jag läst nånstans inne på farmville, men jag kommer inte ihåg exakt vad.. kanske bara att man har fått nya gifts?
 
Sv: Bondgård/farm

*KL*

Hur/var spelar man Mafia Wars egentligen? När jag försöker öppna spelet så får jag bara upp en sida där det står "bruten länk" :mad:
 
Sv: Bondgård/farm

kl

Ni som har farmville controllbaren ,funkar eran bonus funktion ? min ränknar ner till nästa harvest rätt men verkar ha hakat upp sig på just bonusen visar bara samma gamla ägg bonus hela tiden .. tnkte avinstallera den och installera igen ,men hittar den inte i kontrollpanelen ?
 
Sv: Bondgård/farm

Orättvist, jag får bara samma tråksaker. Hoppas på fler gifts!
 
Sv: Bondgård/farm

Min är likadan. Visar samma gamla skit, som dessutom är sedan min dotter spelade, flera månader sedan.
 
Sv: Bondgård/farm

Det är väl lite det som är poängen med spelet, att ha nåt att sträva efter?

Jo men varför ska det endat gå att sträva efter det genom att få hjälp av grannar? Skulle vara roligare om man kunde få fler saker själv. Speciellt det man ska samla och sen lämna in.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag kan hålla med dig faktiskt. Det var inte sån här hets innan. Då skötte man mer sitt eget och var inte så beroende av sina grannar.
 
Sv: Bondgård/farm

Man måste ju inte hetsa, man klarar sig utan faktiskt.
Sen att jag själv inte vill inse att jag är miljöskadad och är tvungen att klicka på get gold redan efter ett par timmar så.. :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 393
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 772
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp