Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

KL

Är äntligen klar med "Flower power" rosetterna, har varit ett väldigt skördande av blommor, gladde mig väldigt åt den nya (oranga) blomman som man skördade efter 8h :D, ville skriva något när jag skulle publisera den men kom inte längre än till meddelandet om att jag fått den blå rosetten :mad:, blev till att avbryta för när jag tryckte på sänd hände ingenting :mad:

Förlorar jag med en eller två gåvor varje dag,
 
Sv: Bondgård/farm

Jag förlorar oxå ganska många gåvor. Särskilt de som mina grannar skickar direkt som tackgåva. Annars strular det inte så mycket.
 
Sv: Bondgård/farm

Kl

Yes, nu har jag seedern, har alla saker i mw också, ska bara åka till bangkok. Men harvestern finns inte på min marknad än. Hoppas den kommer snart.
 
Sv: Bondgård/farm

kl

Idag fann jag en lonely gray horse och la upp. Fick mig att bli sugen på att ha en själv. Vars är alla fv-relaterade saker nu för tiden föresten, har inte kommit
upp några på vanliga newsfeeden sen de gjorde om? Ser bara från C.W.

*efter*:o:D
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Eftersom det ändå är en Facebook-fråga så tänkte jag passa på att ställa den här. Jag har sett att folk taggar personer i sina statusuppdateringar, hur gör man det? Bara jag som är helt efter? :D
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Eftersom det ändå är en Facebook-fråga så tänkte jag passa på att ställa den här. Jag har sett att folk taggar personer i sina statusuppdateringar, hur gör man det? Bara jag som är helt efter? :D

Du skriver @ och sen namnet. Utan mellanslag. Tex "Idag har jag och @Anna Andersson varit och fikat." ;)
 
Sv: Bondgård/farm

Ja, enkom för att få hotrod sakerna till fv!
Mw suger.. Antigen är jag alldeles för korkad för att förstå vad det går ut på, eller är spelet bare helt eneklt verkligen astråkigt.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag förstår verkligen inte charmen med spelet, bara klicka på jobs för att öka i level?!? Köpa ett nytt vapen för att kunna utföra dito..
Ger liksom ingenting tillbaka..

Men snart, snart är jag på level 15! *PUH*
 
Sv: Bondgård/farm

Jag försöker få min son att levla upp mig. Jag vill ha hotrod. Fattar inget av mafia wars.
Och jag håller på att få fnatt på försvinnande presenter. Verkar som det går att hämta in 3 i taget sen skiter det sig.
 
Sv: Bondgård/farm

jag fattar ingenting heller, men klickar för fult på jobben tills energin tar slut.. typ^^
Bra att ha någon annan som kan göra det fruktansvärt tråkiga arbetet åt en!:D


Vänta någon dag med presenterna, för det har krånglat för alla, det gör det ju jämt så fort de har uppdateringar på något, så bara vänta..
Brukar ge med sig efter en två-tre dagar och då får man nöjjet att öppna massor!!! :banana:

Dock så har det varit dåligt med gifts på sistonde överlag i min inbox.. :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 393
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 772
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp