Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

kl

Kan man få cowbells från kalvar? Eller är det bara kossor?
Och är chansen större om man klickar ko för ko och inte har dem i ladugården?

Jag har nästan fullt i alla samlingar, men saknar röd fjäder och den förbenade Shears.. Dom andra får jag fullt i lite då och då..
 
Sv: Bondgård/farm

Jag saknar typ en i varje samling.
Lite surt att jag har 7 blåa fjädrar, och minst 4 av dom andra fjädrarna, men lyckas inte få en enda Höns fjäder. Dom ska ju vara vanliga. :mad:

Är samma på nästan alla. Har dom ovanliga, men får inte tag i dom vanliga.. :cool:
 
Sv: Bondgård/farm

Jag saknar typ en i varje samling.
Lite surt att jag har 7 blåa fjädrar, och minst 4 av dom andra fjädrarna, men lyckas inte få en enda Höns fjäder. Dom ska ju vara vanliga. :mad:

Är samma på nästan alla. Har dom ovanliga, men får inte tag i dom vanliga.. :cool:

Nä, jag får heller inga hönsfjädrar. :mad:
 
Sv: Bondgård/farm

Hönsfjädrarna har jag fått när jag samlar ägg från höns som inte är i hönshuset, främst bruna hönor har det känts som. Däremot den där "banded quill" har det varit värre med, jag har inte ens fattat om det är från gåsen man får den?

Sekatörer har det varit lite tunt med också.
 
Sv: Bondgård/farm

Jo, det är från gåsen. Om jag inte minns fel!

Jag har både lösa hönor och hönor i hönshuset, men inte f*n får jag några fjädrar... :mad:
 
Sv: Bondgård/farm

Samma här..
Har både lösa och i hönshuset. Dock bara guldfärgade.. men det borde väl inte spela nån roll? Har inte plats för fler jue.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag brukar få banded, dappel och hen-fjädrar av andra. Är man snabb på feeden när folk lägger ut sina kollektioner så får man ofta dessa tre varianter. Även i äggen kan det förekomma fjädrar o andra kollektioner. :)
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har samma problem.... önskar mig valentiner, men får bara picket fence, de här värdelösa mystery gifts och stallgrejer. :crazy:

Vad olika det är. Jag gillar mystery box och picket fence :) Det är ju omjligt att hålla reda på vad alla vill ha, men jag försöker verkligen ha lite koll.När jag har sett att folks stall inte är klara så har jag försökt fråga dem om de behöver bricks eller brädor. Jag utnyttjar alltid min hela kvot av gödsling. Men jag kan inte ge gåvor till alla varje dag, men jag försöker alltid ge något tillbaka till alla.
 
Sv: Bondgård/farm

Är inte banded från kalkonerna. Riktiga kalkonfjädrar ser ut så.
Jag har slut på gloves - måste tigga lite men glömmer det när jag skickar gåvor. Och koklockan är irriterande. Jag har 5 fulla lagårdar och har inte fått någon därifrån. Bara fått från andra.
 
Sv: Bondgård/farm

Är inte banded från kalkonerna. Riktiga kalkonfjädrar ser ut så.
Jag har slut på gloves - måste tigga lite men glömmer det när jag skickar gåvor. Och koklockan är irriterande. Jag har 5 fulla lagårdar och har inte fått någon därifrån. Bara fått från andra.

Jag fick i alla fall banded från gässen. Trodde oxå det var kalkonfjädrar, men jag har inga kalkoner och har fått såna fjädrar ändå.

Samma här ang. koskällan. Jag har fem fulla ladugårdar och ett antal lösa kor, men inte f*n får jag nån koskälla! Bara från andra.
 
Senast ändrad:
Sv: Bondgård/farm

:banana:

Jag gillar unlimited länkarna som vissa lägger ut, har fått en feathers, shears och cowbell länkar. Så nu gick jag från typ 8 collections till 50!

Vet inte om man får posta här, men här är iaf unlimited cow bell, tryck så många ggr du vill. ;)

Länk borttagen av moderator
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bondgård/farm

:banana:

Jag gillar unlimited länkarna som vissa lägger ut, har fått en feathers, shears och cowbell länkar. Så nu gick jag från typ 8 collections till 50!

Vet inte om man får posta här, men här är iaf unlimited cow bell, tryck så många ggr du vill. ;)

]

Har alsdrig sett att nån lägger ut sådana, kan vemsom göra det?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bondgård/farm

Tack.

Jag har inte en enda samling klar...
har bara fått från andra, inte en enda grej har jag hittat på farmen.
 
Sv: Bondgård/farm

Nu ska jag vara moraltant. Den typen av länkar är fusk och dessutom faktiskt stöld. Stöld blir det iom att man får bränsle då man byter in en sammling och bränsle är en sak man köper för Fc så...
 
Sv: Bondgård/farm

KL*

Hur tusan får man länken om att man vill utöka chicken coopen att funka.. Alltså, jag har ju postat den en gång, men när jag vill länka igen så jag får hjälp fungerar det inte.
Någon snäll själ som vill förklara?:angel:
 
Sv: Bondgård/farm

Den strular för nästan alla just nu. MEn om du gör som jag beskrivit tidigare i den här tråden kan du lägga ut den igen :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 394
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp