Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Trevligt ställe.
Jag offrade 5 Fv på att måla stallet rött. Det var en ny funktion jag inte sett förut. Trodde färgen var för att måla allt i rosa inför karnevalen.
 
Sv: Bondgård/farm

kl
hur 17 gör man för att få fler aktiva grannar? frågar alla jag känner på FB men de är så trökiga juh :cry:

vill ju kunna köpa större farm :p
 
Sv: Bondgård/farm

Jag gick in på en sida och bad folk adda mig. Tog en halv dag så hade jag 25 nya farmvillevänner. Och vi "knycker" glatt vänner av varandra. Väljer man folk som är på level 35-40 så är chansen stor att dom är seriösa.
 
Sv: Bondgård/farm

kl

Gahh har seriösa probelm med hela facebook just nu , främst gifts då ,missar i stort sett varannan gåva från farmville ,åker tilbaks till spelet eller blir skickad till requests sidan igen , ett oerhörst störande I landsproblem =) som gräden på moset så laddar facebook oerört slött , farmvile kör jag alltid frrpn zyngas sida så jag får games feeden , men gift'sen är en deprimerande historia ,

ang uppgraderingen av chicken coops'en fixade mitt helt uppgraderat på mindre än en kvart =) Tack till underbara buke grannar !
 
Sv: Bondgård/farm

Kl

Yes, level 70! Blev level 65 igår, och så hade jag nästan 6 milj. så jag köpte 5 villor.:p

Den nya rosetten, stallsaken, är det någon som fått första på den? Jag har skördat varje dag och hittat två. 100 kommer ju ta väldigt lång tid.
 
Sv: Bondgård/farm

Ja, stallrosetten kommer att ta lång tid. Jag har fått en gåva hittills från stallet och jag har skördat dagligen. Hade stallet klart samma dygn som det kom ut.

Hur talar man snällt om för sina grannar att de ska sluta sända stallsaker? Jag har skrivit till alla när de har skickat stallasker, men det är svårt att formulera sig tydligen.
 
Sv: Bondgård/farm

Hur talar man snällt om för sina grannar att de ska sluta sända stallsaker? Jag har skrivit till alla när de har skickat stallasker, men det är svårt att formulera sig tydligen.

Jag har samma problem.... önskar mig valentiner, men får bara picket fence, de här värdelösa mystery gifts och stallgrejer. :crazy:
 
Sv: Bondgård/farm

Jag vet inte hur man slipper stallgrejerna men ett tag så fick jag inallafall inga. Nu efter att jag frågat några som inte har stallet klart vad de behöver för saker så får jag endel stallgrejer :crazy:. Tyvärr skickar de inte med något om vad de behöver så jag är fortfarande lika ovetande som innan frågan ställdes. Det skulle vara bra ifall man hade en chans att se vad som fanns i stallen så man visste vad som behövde skickas :idea:.

Det är lustigt med mysterie giftsen. Jag vill helst ha sådana nu eftersom det inte är något annat jag behöver. Man kan få vissa bra saker i dem men det mesta får man sälja.
Nu behöver jag dock snart handskar och tavlor eftersom jag inte plockade in så många sådana när alla skickade. Min giftbox var då fylld med 20 buntar blommor+ lite annat som jag sparar där utifall mankommer kunna skicka saker vidare till andra så småningom. Just då hade jag bara 2 platser så jag tänkte att jag skulle ta emot det senare. Tyvärr verkar de ha lagt in en tidsbegränsning så man bara kan ta emot gåvorna under en viss tid som verkar vara maximalt 2 veckor, troligen kortare.
 
Sv: Bondgård/farm

*KL*

Jag stör mig på att vissa saker som betraktas som vanliga "collections" är snudd på omöjliga att hitta. Nyckelpigor och hönsfjädrar har jag väldiga problem med...

Koskällor oxå, men dom är ju ovanliga så det är ju inte lika märkligt...
 
Sv: Bondgård/farm

Well, nu kommer man ju inte åt giftsidan så jag vet inte vad det heter, men det är det röda trädet jag pratar om.

Edit: Gulmohar tree heter det!
 
Sv: Bondgård/farm

Jag börjar tror jag börjar bli sjuk. Känns nämligen som jag börjar tröttna på farmandet lite. Inte så många Ribbons osv att sträva emot nu!
 
Sv: Bondgård/farm

Låter som en allvarlig sjukdom, hoppas att den inte smittar grannar emellan ;)
 
Sv: Bondgård/farm

*KL*

Jag stör mig på att vissa saker som betraktas som vanliga "collections" är snudd på omöjliga att hitta. Nyckelpigor och hönsfjädrar har jag väldiga problem med...

Koskällor oxå, men dom är ju ovanliga så det är ju inte lika märkligt...

Och jag får massor av hönsfjädrar och nyckelpigor :crazy: men koskällorna är sällsynta :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 394
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp