Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Jag läste om de träden på ett annat forum och där hade någon sökt på dem och lagt in en vild. De ser verkligen ut som de har gjort dem. Det röda är blommor. Ganska kul att de lyckats så bra med tanke på bottennappen med olivträden (fel färg), persikoträden (fel färg liknar mer obeskuren oliv till både form och färg) och fikonträden (fel form och färg) för att inte tala om passionsfruktsträden som är ännu värre iom att passionsfrukt inte ens är träd utan en klängväxt.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har också sålt av säkert 30 hönor - skrutt också. Passade på att levla upp chicken coopet till 60. Men det är väl snart fullt igen - bara att hatcha eggs. Några vill jag ju ha ute åsså.
 
Sv: Bondgård/farm

Med 53 vänner så tog det en 10 minuter att levla upp 2 storlekar. En del är hiskeligt aktiva, man hinner inte blinka.
Nu är det rosetter att samla när man skördar stallet också.
 
Sv: Bondgård/farm

du får köra min taktik. Jag fixade bägge uppdateringarna på mindre än 12 timmar igår genom att kopiera in länken till mitt bygge överallt där jag hjälpte till.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har inte heller fått ihop till första än (en kvar). Jag gör som Tjôta, klistrar in min länk i mina grannars "byggen".

/AA
 
Sv: Bondgård/farm

jag har 85 vänner som har farmville (som finns i gåvolistan) och har 50-60 som jag har som grannar i spelet men får ändå aldrig utökat nått :(
 
Sv: Bondgård/farm

Ett bra sätt att få det gjort är att be och böna lite och lägga in länken ett par gånger om. Det tog mig mindre än tre timmar att få utökat igår. Bilden hamnar ju längre och längre ner på newsfeeden för ens vänner. Jobbigt att gå tillbaka och se vilka som vill ha klickat.
 
Sv: Bondgård/farm

Snuddrans vad tråkigt. Mitt gäng är ju en salig blandning av olika nationaliteter o en bunt släktingar. 30-35 st gödslar nästan dagligen.
 
Sv: Bondgård/farm

Missa inte länkarna med get help...där får man en gratisskörd av djur eller träd. Gött när man fortfarande samlar trädskörderosetter.
 
Sv: Bondgård/farm

Kan ju vara dax för en ny bildvisning.:idea:

Underombyggnad.jpg

Så ser min farm ut just nu. Jag håller på att möblera om efter sista utökningen. Sålde nyss 95 vita hönor (de fanns i hagen i högra sidan). Har sålt massor av djur de senaste dagarna.
 
Sv: Bondgård/farm

Oj, vilka bra grannar som du har. Jag var tvungen att skaffa fler grannar här på forumet för att få mer aktiva grannar.
 
Sv: Bondgård/farm

Länken heter typ "Get help on your farm" och jag har för mig att det brukar vara i samband med att någon collectar från sitt häststall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 394
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp