Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Jag har bytt in fontänen två gånger, så visst går det!:D
Kolla så du verkligen har 60 gåvor, är ju två olika räkneverk, har du bytt in något tidigare?
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har bytt in 4 fontäner o sålt. Gräsliga saker - jag sparade den sista bara för att den var så ful. Men man fick 1500 för dom och jag sparade för att köpa Big ole...så pengarna kom väl till hands.
 
Sv: Bondgård/farm

Alltså.. Jag får ENBART hönor ur de Mystery eggs jag öppnar!
Innan fick man väl andra saker också?
 
Sv: Bondgård/farm

jag får också nästan bara hönor, skillnaden är att jag nu ett par gånger har fått guldhönor ur svarta ägg... När jag för en gångs skull fick en sak ur ett guldägg så var det ett svart hus som jag redan hade köpt..
Innan fick jag åsnor, fågelskrämmor, bränsle o andra saker... o jag har inte spelat så himla länge heller..
 
Sv: Bondgård/farm

Jag öppnar bara guldägg och får BARA golden chickens och gold gnomes (vafan ska man med dem till?). Jag vill ju ha en åsna!

Hur länge kommer man kunna byta in sina valentine's btw?
 
Sv: Bondgård/farm

Jag öppnar alla ägg. Under dagen idag har jag fått 20 xp i ett vitt ägg, 5 fuel i ett svart ägg och en grain silo i ett guldägg, däremellan höns. :)
 
Sv: Bondgård/farm

Jag tycker inte heller att fontänerna är snygga, men jag har använt dem ändå eftersom jag så gärna ville ha några fontäner på min farm. Första gången som jag har kunnat få en fontän utan att behöva köpa den för Farmcash.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag visste inte att man kunde få roligare saker än höns i de icke-guldiga äggen. Det var kul info. :D
 
Sv: Bondgård/farm

Ja fontänen som finns m svanar hos några är jag lite avundsjuk på. Och dammen m vattenfall.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag vill ha den med vattenfall, som ser ut som ett berg typ :love: Nu har jag hjärtfontänen så länge, bara för att få ha en fontän. Ska snart bygga om min farm igen, måste bara få lite inspiration först....
 
Sv: Bondgård/farm

Jag vill också ha en åsna! Dumma ägg :mad:

En sak till som jag inte gillar är att man inte kan vrida på hus. Skulle vilja ha hus på en annan sida av farmen men det står "på fel håll" så det ser bara konstigt ut.

Har en fundering kan man radera flera åt gången av använd åkermark?
Det är lite (mycket) jobbigt att trycka en gång på varje och "OK" emellan.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bondgård/farm

De verkar har gjort en bunt uppdateringar så det är nog det som har strulat, nu kan man bygga ut hönshuset och en hel del andra nya saker.:D
 
Sv: Bondgård/farm

Jag hoppade upp ett level idag, det kom ett meddelande om att de typ ändrat gränserna för att levla :D
 
Sv: Bondgård/farm

Ja, det är riktigt nice :) Men jag kan ju inte hjälpa alla mina grannar nu när jag inte ser vad de sysslar med.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 394
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp