Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och så fejk visade det sig väl?Kryssar ”Bok där huvudpersonen heter Maria eller Lucia” med Liza Marklunds ”Gömda”. Huvudpersonen heter Maria. Lyssnat igenom hela serien på 4 böcker. Så bra men så hemsk
Oj är det? Det visste jag inte men det kanske stämmer? Hm sätter ju den i ett lite annat ljus isåfall…Och så fejk visade det sig väl?
Ja jag har för mig det.Oj är det? Det visste jag inte men det kanske stämmer? Hm sätter ju den i ett lite annat ljus isåfall…
Fråga till @Silver GirlOm man löst en bok där spöket visar sig inte vara ett spöke, men det är lite övernaturligt ändå, räknas det som spökbok?
Tänkte nog ett faktiskt spöke och inte t ex någon som låtsas för att skrämmas.
Jag googlade på det och hittar inte någon information om att det var fejk. Däremot att boken snarare är baserad på en sann historia än en helt sann historia.Oj är det? Det visste jag inte men det kanske stämmer? Hm sätter ju den i ett lite annat ljus isåfall…
Jag har också försökt hitta info! Blev väldigt nyfiken såklart. Någon som sitter på info?Jag googlade på det och hittar inte någon information om att det var fejk. Däremot att boken snarare är baserad på en sann historia än en helt sann historia.
Jag tycker nog att det är mer rosa...Fråga. Skulle ni räkna detta som ett rött omslag?
Visa bifogad fil 80112
Fråga. Skulle ni räkna detta som ett rött omslag?
Visa bifogad fil 80112
Jag tycker nog att det är mer rosa...
Jag med, egentligen. Ville bara desperat få in boken på någon ruta.Jag håller med @Flixon
Ja, de är sa himla mysiga!Är det någon bok(serie) jag skulle vilja hajpa inom feelgood så är det Debbie Johnsons serie om Café Havsbris. Längtar till nästa bok