Silver Girl
Trådstartare
En vecka kvar på detta kryss!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väntar ihärdigt så jag kan vara med på nästaEn vecka kvar på detta kryss!
Då får vi hoppas någon tar upp stafettpinnen, för jag har inga idéer just nu.Väntar ihärdigt så jag kan vara med på nästa
Jag kan ju skapa en tråd själv kom jag påDå får vi hoppas någon tar upp stafettpinnen, för jag har inga idéer just nu.
Jag kryssar "där någon får en present" med Jag heter inte Miriam av Majgull Axelsson.
Boken utspelar sig på Miriams 85-årsdag där hon får en present. Det är sedan många tillbakablickar till Miriams tid i koncentrationsläger och hennes första tid i Sverige.
Då får vi hoppas någon tar upp stafettpinnen, för jag har inga idéer just nu.
Jag kan ju skapa en tråd själv kom jag på
Jag kan ju skapa en tråd själv kom jag på
Annars hade jag kunnat ta stafettpinnen och fixa ett vårbokbingo mellan 1 mars och 31 maj
Det går bra för migAnnars hade jag kunnat ta stafettpinnen och fixa ett vårbokbingo mellan 1 mars och 31 maj
Det här bingo är över, men det går så klart bra att fortsätta kryssa för sin egen skull.Vad ni hinner läsa mycket! Själv så varvar jag just nu skönlitteratur med kurslitteraturen så hinner inte så mycket. Kurslitteraturen är dock svår att få in i någon ruta. Håller dessutom på med en bok som passar in i krysset men den är på nästan 400 sidor och jag trodde det var 300 sidor så den tar längre tid än jag trodde. . Spännande böcker ni har läst iallafall!
Det var i vårbokbingot jag skulle skriva men vet inte hur jag kom in i den här trådenDet här bingo är över, men det går så klart bra att fortsätta kryssa för sin egen skull.
Annars finns ett Vårbokbingo.