Åh, jag blev ju inte mindre peppad på att se filmen nu! Får nog dra ner på vad jag planerat att plugga i helgen, så att jag hinner se filmen ocksåDet är verkligen en fin film
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, jag blev ju inte mindre peppad på att se filmen nu! Får nog dra ner på vad jag planerat att plugga i helgen, så att jag hinner se filmen ocksåDet är verkligen en fin film
Nej, det behöver det väl inte vara?Måste det vara den kristna guden som nämns?
Det är ju det jag undrar, för jag läser serien om Apollon nu och där är det massvis av gudarNej, det behöver det väl inte vara?
Eftersom det står Jesus i samma ruta och var tänkt som en referens till julen var det tanken från början, men tror någon redan kryssat för Allah, så det är ok.Måste det vara den kristna guden som nämns?
Det är ju det jag undrar, för jag läser serien om Apollon nu och där är det massvis av gudar
I boken jag läste var det Allah som nämndes, och det betyder väl gud på arabiska? Det var så jag tänkte i alla fall...Eftersom det står Jesus i samma ruta och var tänkt som en referens till julen var det tanken från början, men tror någon redan kryssat för Allah, så det är ok.