hehe.. sjalv har jag en, ett par, drommar om Den Dar hasten (eh.. de Dar hastarna)... i mitt fall ar det ju den ohalsosamma karleken till smutty/soothy buckskins, palominos i allmanhet... o en viss teckning hos paint.
Det ar ju bara det att man ska hitta hasten som har Allt annat Ocksa!
Visst finns det absolut manniskor som avlar pa farg, men fortfarande lyckas halla kvalite! ..kanske inte de lattaste att hitta iofs, men de finns ju..
Gallande ston, jo, absolut! Den sjukan finns dock inom hingst med, tror jag. Jag ar nog lite nordig, for jag haller hela tiden ogonen oppna efter mina favorit ston i sverige. Det ar tva ston i svea dar jag absolut Inte skulle tacka nej till en folunge, om jag haft chansen.
Du och jag gillar ju lite olika typer av hastar, sa det ar roligt att snacka med dig. Jag foredrar ju den lilla kottbulle varianten (gamla vanor sitter tydligen i..) men de har ocksa en tendens att vara "trakigare" i fargen. Tank om man kunde hitta en riktig liten kottbullemarr, med De Dar blodslinjerna, som ar 3-4 ar, lugnt startad Och med eyecatching farg!