Bloggen om den sjuka lilla pojken?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jarrah

Trådstartare
Precis innan hela forumet hackades så fanns det en tråd om en liten pojke som var svårt sjuk. Det fanns en länk till en blogg där föräldrarna skrev. Jag minns inte vad han hette, men vill gärna fortsätta att läsa om familjen. Någon som minns?
 
Sv: Bloggen om den sjuka lilla pojken?

Tror det är pojken med cancer hon menar.

Kommer tyvärr inte ihåg länken.
 
Sv: Bloggen om den sjuka lilla pojken?

Tack! Den var det jag menade. Jag lider med familjen.
 
Sv: Bloggen om den sjuka lilla pojken?

Han har det väldigt tufft nu lille Alfons - det drar ihop sig mot sista striden. Jag hoppas av hela mitt hjärta att detta går bra, men det ser sannerligen mörkt ut.
 
Sv: Bloggen om den sjuka lilla pojken?

Usch vad ledsen jag blev! Stackars människor! :cry: Fy fan för den jävla sjukdomen!! :mad: :cry:

/Timsetim
 
Sv: Bloggen om den sjuka lilla pojken?

Att ha en barn som får en svår och ibland obotlig sjukdom måste ju vara bland det värsta som man kan råka ut för. Jag är dock så imponerad av familjerna och ffa av de sjuka barnen, som trots att de är så små (ibland) har sån koll. Otrolig styrka.
 
Sv: Bloggen om den sjuka lilla pojken?

Usch jag bara gråter när jag läser om Alfons och hans familj...

Vet hur tufft det är att se på när föräldrar ( som står mig mycket nära ) mister sitt barn..

/ C som inget kan avslöja än, men alla som läst om Thyra kan väl hålla en extra tumme ...
 
Sv: Bloggen om den sjuka lilla pojken?

Det verkar som om den lilla Piraten har förlorat det stora slaget.

Fyfan vad sorgligt.
 
Sv: Bloggen om den sjuka lilla pojken?

Nej, jag orkar inte ens tänka på det!, som dom kämpat!
Jag följde bloggen ett tag, men jag orkade helt enkelt inte, man kunde ju inte tänka på något annat!
 
Sv: Bloggen om den sjuka lilla pojken?

Mycket ledsamt :cry: Att läsa sånt här får en att vakna upp och inse att man själv har det otäckt bra.
 
Sv: Bloggen om den sjuka lilla pojken?

:cry: :cry: :cry: :cry:

Det enda positivt är väl att han slipper lida mer!

Fy fan! :cry:

/Timsetim
 
Sv: Bloggen om den sjuka lilla pojken?

*kl*

Det är så vidrigt så vidrigt. Inga barn skulle behöva lida så. Barn med hela livet framför sig och så tar allt slut innan det ens knappt har börjat. Inga föräldrar skulle behöva uppleva sina barn dö. Livet är ibland hårt, grymt och orättvist.

Sånt här får mig att tänka på mina egna barn och min familj. Tanken på att såna här familjetragedier kan drabba vem som helst får det att knyta sig i hela kroppen på mig och gör mig fysiskt illamående.
 
Sv: Bloggen om den sjuka lilla pojken?

Tänk vad en okänd familj kan beröra ! Att föräldrarna i denna vedervärdiga situation kan uttrycka sig så vacker och så tänkvärt.

Piraten seglar nog för fullt med skeppet - och framför allt, slipper smärtor.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
22 23 24
Svar
479
· Visningar
12 973
Senast: doppler
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
4 197
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 173
Senast: tanten
·
  • Artikel
Dagbok Nu kommer jag med en sån relationstråd igen. Men jag känner att ni här på Buke alltid säger så kloka saker och jag vill gärna höra hur...
Svar
7
· Visningar
1 338
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp