Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Precis innan hela forumet hackades så fanns det en tråd om en liten pojke som var svårt sjuk. Det fanns en länk till en blogg där föräldrarna skrev. Jag minns inte vad han hette, men vill gärna fortsätta att läsa om familjen. Någon som minns?
Han har det väldigt tufft nu lille Alfons - det drar ihop sig mot sista striden. Jag hoppas av hela mitt hjärta att detta går bra, men det ser sannerligen mörkt ut.
Att ha en barn som får en svår och ibland obotlig sjukdom måste ju vara bland det värsta som man kan råka ut för. Jag är dock så imponerad av familjerna och ffa av de sjuka barnen, som trots att de är så små (ibland) har sån koll. Otrolig styrka.
Nej, jag orkar inte ens tänka på det!, som dom kämpat!
Jag följde bloggen ett tag, men jag orkade helt enkelt inte, man kunde ju inte tänka på något annat!
Det är så vidrigt så vidrigt. Inga barn skulle behöva lida så. Barn med hela livet framför sig och så tar allt slut innan det ens knappt har börjat. Inga föräldrar skulle behöva uppleva sina barn dö. Livet är ibland hårt, grymt och orättvist.
Sånt här får mig att tänka på mina egna barn och min familj. Tanken på att såna här familjetragedier kan drabba vem som helst får det att knyta sig i hela kroppen på mig och gör mig fysiskt illamående.
Hästnyheter Jag har aldrig sett ridning som en idrott..sport är det ju om man tävlar men idrott har jag nog aldrig kallat ridning för. Fast på vissa...
Hästmänniskan Ja i så fall så tycker jag nog det kan ha varit rimligt prissatt. Förstår att man som ägare är noggrann var hästen hamnar. Särskilt med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.