Blir alldeles yr...

Sv: Blir alldeles yr...

kl

Men alltså, varför vill ni ha färgskillnad mellan citat och vanligt inlägg när det ändå är en svart ram runt citaten?

Jag tycker för övrigt fortfarande att det är fint, även om jag gillade någon av de andra mer gröna nyanserna av grönt bättre. Speciellt vitt tycker jag inte att det är. :confused:

KL*

Jag gillar färgkombinationen nu, verkligen! Dock fick jag ställa ned ljuset på min skärm lite för att få det behagligt. Kanske man kan ha samma nu fast lite "dovare"?

*KL*

Tycker inte om förändringar men det här fungerar, även om det var bättre innan. :p

Edit: Nu kom det upp några gråa linjer i inläggsrutorna, inte fint. Känns "instängt".

Varför blir det alltid så många klagomål vid färgrenoveringar? Bättre med andra färger än inget forum alls? ;)

/carat som förnekar att hon skällde ut sin syster då hon o hennes kollega förstörde aftonbladets hemsida radikalt.

Senast ändrad:

Fast hellre skönt för ögonen och ful färg, än fint och dåligt för ögonen :D

Fast jag vet inte om jag skulle tycka att limegrönt och neonrosa och varselgult och orange skulle vara så skönt för ögonen ;), då är ju det här mycket bättre - tycker mina ögon i allafall :)

KL

Jisses...:eek:

Vilka huvudvärksfärger det är nu!!!

Please!

Dovare färger!!!

:bow:

Jag tycker det är perfekt :D

Underbara färgkombinationer och framför allt fräscht :D

Sommarfärger, ljust och lättläst.

kl

Jag tycker det är jättebra nu, lugna sköna färger som matchar bra tillsammans. Det vita har förresten varit gulvitt precis som vanligt hela dagen för mig. Man blir glad av de här färgerna :)

kl

meeen, superfina färger!

Men en grej, är jag något knäpp eller var det nyss små streck mellan sidnumren längst ner och längst upp? och ett streck till vänter om inlägget mellan namnet på skrivaren och texten? Jag tänkte WOW! va snyggt, men kanske jag bara såg fel?:confused:

Håller med, med!

Nu är det bra! Känns som det är vårstädat.

:laugh:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej! Som de flesta här säkert känner till vid det här laget är jag mamma till @EmmaFilippa som brukar skriva mycket här och som känner...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 989
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 614
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattraser bomba mig med info