Blir alldeles yr...

Sv: Blir alldeles yr...

delvis kl

Jag för min del tillhör dem som tycker att det är behagligare att titta på Buke som det är nu.

Kratus: Små gubbar?!

Edit förresten: NU ser jag ju! Fast det är inte gubbar överallt? (Jo, det var visst. Roligt. :D)

Senast ändrad:

Har bukefalos som startsida och jag måste säga att det är en fröjd att gå in på internet nu, sidan är så fin :bow:

KL

Nu ser jag små gubbar igen hehe. Gulligt;)

Men skillnaden mellan "online" och "inte online" är hårfin. Man måste lägga muspekaren över figuren för att se ordentligt. Där var ju grönt eller rött ljus mycket klarare, för de som inte surfar osynligt.

Men skillnaden mellan "online" och "inte online" är hårfin. Man måste lägga muspekaren över figuren för att se ordentligt. Där var ju grönt eller rött ljus mycket klarare, för de som inte surfar osynligt.

:angel: Äsch.. den ena är ju grå och den andra blå :D det ser ju vem som helst ;)

*knapplån*

Supernajs med nya färger. Ingen tillvänjningstid alls för tröga jag, det betyder tummen upp med guldstjärna!

Våren är här, Buke blomstrar!

Helt ok utseende, jag har ju aldrig gillat julfirandet som varit här ett bra tag nu ;). Det enda felet jag kan se är samma som påpekats ovan att skillnaden i färg mellan uppkopplad och inte uppkkopplad är för liten. På min skärm måste man ha två gubbar i "olika" färg på skärmen samtidigt för att kunna avgöra vilken som är vilken.

Längst ned i vänstra hörnet, under antalet inlägg, bredvid triangeln.

Jag ser dem tydligt, men ärligt talat inte "använt" dem på flera år.

Jag tycker dock att de duger bra som de är nu.

Inte jag faktist.
Tycker det är väldigt svårt att se vem som är on/offline utan att jämföra båda gubbarna samtidigt eller föra muspekaren till gubben.

AM

Min fundering är bara, spelar det någon som helst roll om någon är on/offline? Den enda gång jag använder det är för att kolla om ett ev troll/bråkstake är online så jag vet om jag ska jaga. När jag läser trådar och skriver så bryr jag mig inte det minsta.

I övrigt gillar jag färgerna! :D

Min fundering är bara, spelar det någon som helst roll om någon är on/offline? Den enda gång jag använder det är för att kolla om ett ev troll/bråkstake är online så jag vet om jag ska jaga. När jag läser trådar och skriver så bryr jag mig inte det minsta.

I övrigt gillar jag färgerna! :D

Kunde inte sagt det bättre själv!

Tycker det känns väldigt sommrigt på buke numera=)

Eftersom funktionen finns där så är det ju bra om den fungerar ändamålsenligt?
Annars kan man ju lika gärna, likt blindtarmen, ta bort den?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej! Som de flesta här säkert känner till vid det här laget är jag mamma till @EmmaFilippa som brukar skriva mycket här och som känner...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 989
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 614
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama