Blir alldeles yr...

Sv: Blir alldeles yr...

Jag saknar sökfältet lätt tillgängligt. Det var så smidigt när man slapp en drop-down-meny som knappt funkar på min stenåldersdator som jag har på jobbet.. :confused:

Sökfält.....??? Ska man söka efter saker här också...? :angel:

"Den som söker han letar" ;)

OK ska försöka:

Det mest irriterande är förstås den där gigantiska graviditetstesten men jag antar att de betalar en del så det kanske inte är så mycket att göra åt ;) Sedan stjäl den ju en hel kolumn där det inte finns något alls :confused:

Sedan vill jag ha färre och större rubriker. Kanske man kan skippa underrubrikerna helt och klicka sig fram där det är mer eller mindre självklart som tex annonser under Radannonser och tävlingsgrenar under Tävlingsgrenar? Man kan iofs redan ta bort underrubrikerna redan nu men om man "Scrollar ihop" undermenyn är det fortfarande pytterubriker och jättemycket tom plats under. Sökfunktionen finns ju alltid kvar om man inte hittar.

Kanske man kan ha en huvudmenu där man kan välja forum, annonser, blogg eller chat och inte ha tillgång till allt samtidigt?

Det här är bara några förslag, har full förståelse för att det kan vara svårt att genomföra pga dittan eller dattan :bow:

Smaken är dessutom, som du sa, olika och alla kanske inte är lika dyslektiska som jag utan pallar en massa text samtidigt.

Vad glad jag blev nyss när jag kom hem och ser att buke inte är sjukhusvitt som det var när jag for :laugh:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej! Som de flesta här säkert känner till vid det här laget är jag mamma till @EmmaFilippa som brukar skriva mycket här och som känner...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 989
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 841
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 614
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama