Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men annars tycker jag att Buke har blivit för plottrigt. Nästan lika jobbigt att läsa och hitta på som Aftonbladets hemsida. Forumdelen försvinner nästan när högerkolumnen är så bred. Jag inser att du måste ha annonser här för att finansiera Buke, men kan det inte räcka med att man måste se annonser om dammsugare, ägglossningstest etc i överkanten? Då kanske högerkolumnen kan få bli smalare igen och forumdelen får mera plats?
Nu har jag bytt ut den knappen du inte gillade. Vad jag vet har de dessutom alltid pekat nedåt.
Du har helt rätt i att 13 års texten i loggan inte är särskilt snygg. Jag har inte planerat att behålla den så länge.
Många med mig verkar tycka att de färger som finns på sidan nu är rätt trevliga, hyffsat vilsamma för ögonen samtidigt som de inte är för tråkiga.
Det är dock inte helt omöjligt att jag minskar ned ytterligare lite på det blå. Något som är vad jag redan gjort när det gäller en hel del knappar/ikoner.
Jag tackar dock för alla synpunkter jag får in både från dig och andra.
Jag höll på att inte hitta kontrollpanel, PM och Profil knapparna. Fick leta en stund
Nu är sidan alldeles för bred för min skärm! Måste scrolla 4 cm åt vänster och höger hela tiden.
För bred? på min skärm är den jättesmal o ligger i mitten. 1.5 dm blått på både höger o vänster sida, och så forumet på en 2 dm remsa i mitten
Så här ser det ut för mig:
Den lilla chattrutan blir ju rätt oanvändbar.