Blir alldeles yr...

Sv: Blir alldeles yr...

Då var det inte bara jag som reagerade. Orange :crazy:

Nej snälla byt :confused:

Senast ändrad av en moderator:

*kl*

Men herregud... Han måste ju få testa för att se hur det ser ut! Orka gnälla efter tre millisekunder... *suck*

Med förhoppning att inlägget inte låter otrevligt nu, men om du inte gillar att folk gnäller så kanske du inte borde läsa folks gnäll?

Orange är det ju inte. Däremot påminner färgschemat väldigt mycket om vovve.net's färger, kanske värt att ha i åtanke?

Jag brukar gilla alla bukefalos färger ;)

Just nu har jag vitt så ögonen svider. Grönt vid sidorna och blå text.

kl

Altså Gunnar, det känns varje gång jag kikar in på buke(har femtioelva sidor öppna.. ) som att denna sidan inte laddat klart, om du förstår vad jag menar?:p
Som typ, när sidan laddar trögt, och slutar halvfärdigt, så nu har jag uppdaterat den, flera gånger i onödan, bara för att jag inte orkar tänka och kommer därför inte ihåg att, ja, sidan ÄR ljus.. :angel:

Snälla, litet mer färg?:bow:
Kontrasterna på denna ljusa är dessutom hemsk..
Ta tillbaka det blåa, gröna eller nytt pippigult, whatever, bara jag slipper tro att det är något fel hela tiden.. :D

*kl*

Tyckte mycket bättre om de första mer vårlika färgerna, det här blir man mest nedstämd av att titta på.

Det ser ut som att hela Buke är för litet för min skärm :confused: blå kant runt allt liksom? Det blir för skarpt med vitt mot ljusblått och sen smuts-beige(:confused:)!

Blått och det gröna är fint, men det smutsvita/beiga/grå känns himla dassigt! :( Vill ha lite gladare färg i textrutan!

*lån*

Tycker inte alls det är bra att funktionen som gör att man ser vilka trådar man svarat i är borttagen!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej! Som de flesta här säkert känner till vid det här laget är jag mamma till @EmmaFilippa som brukar skriva mycket här och som känner...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 989
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 841
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 614
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama