Blir alldeles yr...

Sv: Blir alldeles yr...

Sorry, jag har en prick.

Eftersom det varit uppe tidigare i tråden ;)

Gubbarna är och har varit där hela tiden sedan jag lade in dem första gången. Om de förvinner ibland beror det nog på att de finns sparade "cachade" någonstans, troligast på användarens dator.

:idea: Jag sitter ju på jobbet (dessutom med en äldre version av explorer) så då är det nog därför jag inte ser några gubbar.

Det gjorde jag och jag fick en gubbe. Hur får jag nu tillbaka min prick som var mycket bättre?

Eftersom den är bortplockad kan du inte få tillbaka den, om inte Gunnar ändrar.

Suck. Om jag kunde låta bli att testa allting.

Jag tycker vi startar "Vi vill ha tillbaka den gröna-pluppen klubben!" :angel:

Senast ändrad:

Precis. Och vad är det för vits att vara osynlig om alla ser att man är osynlig? Nåt verkar inte funka som det ska, såvida du inte ser enbart din egen gubbe som röd.

Jag förundrade mig mest över pluralet. Inte färgen. Men om alla bara ser sin egen röda så är det ju inget plural på rödfärgen.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej! Som de flesta här säkert känner till vid det här laget är jag mamma till @EmmaFilippa som brukar skriva mycket här och som känner...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 989
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 844
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 614
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama