Blir alldeles yr...

Sv: Blir alldeles yr...

:love: Nu är det så där fint blått igen :D

Sommarhimmel, gräs och vita luddiga moln *kanon*

Angående inlägget med reklam så är det jättebra att du får något tillbaka och helt ärligt så försvinner reklamen oftast, inget man tänker på så länge man är fokuserad på det man läser ;)

Jag måste bara hojta om att det är en grå ruta till höger om trådarna när man är inne i kontrollpanelen.

Den delen är verkligen störande.

Angående inlägget med reklam så är det jättebra att du får något tillbaka och helt ärligt så försvinner reklamen oftast, inget man tänker på så länge man är fokuserad på det man läser ;)

Det här håller jag med om.

Jo nu är den det ;) när du skrev ditt tidigare inlägg var den grön.

Jag håller med flera som skrivit tidigare om att det blev lite väl mycket grönt, med grön bakgrund. Jag anser detta vara snyggare.

*kl*

Inbillar jag mig, eller har det blivit mer padding över och under varje trådöverskrift i forumens trådlista? Känns luftigare nu :)

Ja jag föredrog den gröna. Mest för att färgerna passade bättre ihop. grönt och blått känns som om det inte stämmer helt enkelt. (lite som när barnen blandar olika sorters glass och rör ihop)
Sidan känns lite vinterkall, men det får jag väl lära mig stå ut med. (även om det är skönare med varmare färger) Nog gnällt nu. Den gråblå är i alla fall klart bättre än den isblå som var för några dagar sedan. :)

vilket orginal då? vill du att det ska vara som det var när det var stallet-tiden istället eller?

Gunnar, jag tycker vi tar en helomvändning och satsar på orange, rött, gul och lite grönt som sommarfärger:D:angel::love:

Orange, rött och gul är väl snarare höstfärger? :p

Jag tycker att det är SÅ fint som det är nu!

*kl

Gillar dom färgerna som är nu,

En Liten kommentar bara, Färgen på "gubben" som visar om man är online eller inte. tycker det är för lite skillnad, går det inte att få onlinefärgen i grönt eller nån skarpare färg?

(kanske nämnd i tråden tidigare som jag inte orkat läsa igenom)

Antingen har jag väldigt bra färgseende eller så är jag koko :angel: men den lilla gubben har ju samma färg som bakgrunden om personen är inloggad och om inte så är det ju grå. :idea:

Lyser klart grönt i mitten ja, med lite blått runt omkring.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej! Som de flesta här säkert känner till vid det här laget är jag mamma till @EmmaFilippa som brukar skriva mycket här och som känner...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 989
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 614
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama