Blir alldeles yr...

Sv: Blir alldeles yr...

Nu är det väldigt blått!
Lite kallt tycker jag det ser ut nu. Kan vi få nån varm nyans också?

*kl*
Men jag förstår inte riktigt, jag tycker ju sidan var ljusare och jobbigare att läsa ifrån förut, :confused:
sen han bytte har det blivit läsvänligare för mig

Nu är det riktigt behagliga färger ! :love:

Nu gillar jag verkligen bakgrunden, tyckte inte riktigt att det blå passade ihop med allt grönt

Kl.

Nu är det jättebra och fint :)
Och jag säger som Ullo, nu kan man koncentrera sig på texten utan att tänka på bakgrunden.
Skönt för ögonen också :)

*kl*

NEJ! Flytta ner "listen" med Kontrollpanel, Medlemslista mm, det blev inte bra att ha den överst. :mad: *tycka*

kl

tycker det e bättre med detta grön än et blåa som va innan :) Så hopaps det stannar kvar :laugh:

Den gråblå var bättre. Den här dimgröna sticker i ögonen. Den är mild i färgen egentligen, men det ger ett skarpt ljus.

Nej efter en stund kan jag konstatera att det inte är någon större skillnad mellan den gröna och den gråblå. Det sticker lite i ögonen, men det gjorde den andra också. (jag kan ju titta bort när jag byter sida.) Den här gröna passar bättre till de övriga färgerna tycker jag. Det ser mer harmoniskt ut. (samma färgskala)
I vilket fall som helst är det klart bättre än den isblå som var för ett par dagar sedan.

Nu efter att ha haft färgerna ett litet tag så tycker jag nog att bakgrunden känns smutsig, inte ren & klar utan lite "flummig", intetsägande och tråkig.

För mig är den här färgen jobbigare. Inte jobbig, är inte känslig, men den förra var bättre!

Jag tyckte nog att den förra var finare, men tycker inte att den här är jobbigare eller så.

Jag gillade helt klart den ljusblå bakgrunden bättre, har inte problem med nån av färgerna men tyckte det var mycket finare med den blå, nu känns det lite halvtrist när allt är grönt men...det spelar ju egentligen ingen roll :p
Det var i allafall fint så länge det varade med det blå, det kändes lite annorlunda motför hur det brukar se ut på Buke, grönt känns som Bukes "standardfärg".

Jag håller med, jag kanske provar med en lite mörkare blå snart och ser om det kan vara en bättre kompromiss.

jag tycker du ska ta bort den stora annonsen till höger. den stör jätte mkt !

jag tycker du ska ta bort den stora annonsen till höger. den stör jätte mkt !

Jag håller med.
Jag brukar aldrig klaga men det var väldigt påfrestande att ha den där ibland blinkande annonsen precis intill inläggen när man läser eller skriver.
Ligger de ovanför eller under kan man i alla fall scrolla tills de är borta.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej! Som de flesta här säkert känner till vid det här laget är jag mamma till @EmmaFilippa som brukar skriva mycket här och som känner...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 989
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 614
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama