Blir alldeles yr...

Sv: Blir alldeles yr...

KL

Tycker det är snyggt nu!
Framförallt det gröna och beiga.

Men det roligaste med ändringar är att läsa alla kommentarer i denna tråden. Samma visa varje gång något ändras :D
"Det var bättre innan" är ju standardfrasen, men när dessa färgerna kommer att ändras någon gång framöver så kommer det vara detta som "alla" vill ha tillbaka i stället ;)

KL

Tycker det är snyggt nu!
Framförallt det gröna och beiga.

Men det roligaste med ändringar är att läsa alla kommentarer i denna tråden. Samma visa varje gång något ändras :D
"Det var bättre innan" är ju standardfrasen, men när dessa färgerna kommer att ändras någon gång framöver så kommer det vara detta som "alla" vill ha tillbaka i stället ;)

Extra kul är att det är samma personer som gnäller varje gång... :D

Extra kul är att det är samma personer som gnäller varje gång... :D

Och du tror inte alls på att det beror på att det är samma personer som "känsliga" ögon och får huvudvärk av sådana här färger ? Du tror inte seriöst att det finns en anledning till att vi gnäller utan vi gör det bara för att det är skoj ?
Något borde det kanske bero på att vi är ett helt gäng som får huvudvärk av de nya färgerna ? Skall vi bara stillatigande inse att nu var buke tiden över och stänga ner utan att kommentera och kanske ha turen att få en ändring så att man klarar att vara på buke utan migrän som följd, för så jäkla viktig kan inte färgändringen vara för dem som jubblar över den att det är viktigare än att de som har ljuskänsliga ögon nu får sluta hänga på buke eller ?

Ett fåtal protesterar nog p.g.a. känsliga ögon, men efter snart 10 år på Buke är jag bombsäker på att många gnäller bara för att gnälla. Det är samma visa vaaarje gång det görs minsta lilla förändring, även sådana som INTE kan påverka ljuskänsliga ögon.

Håller med Gylle.
Jag blir lätt illamående och får huvudvärk av sidans färger nu.
Mossgrönt, mörkblått och creame.
Seriöst? :confused:
Jag har aldrig förr uttalat mig om Buke's färgschema eller om de är bra eller dåligt.
Men de här är gräsligt.
Särskilt när bukefalos startsida knappen med hästen fortfarande är röd. *kräkssmiley*

Och du tror inte alls på att det beror på att det är samma personer som "känsliga" ögon och får huvudvärk av sådana här färger ? Du tror inte seriöst att det finns en anledning till att vi gnäller utan vi gör det bara för att det är skoj ?
Något borde det kanske bero på att vi är ett helt gäng som får huvudvärk av de nya färgerna ? Skall vi bara stillatigande inse att nu var buke tiden över och stänga ner utan att kommentera och kanske ha turen att få en ändring så att man klarar att vara på buke utan migrän som följd, för så jäkla viktig kan inte färgändringen vara för dem som jubblar över den att det är viktigare än att de som har ljuskänsliga ögon nu får sluta hänga på buke eller ?

Du har så rätt Gylle.

Men nu är det fint tycker jag, har det dovats ner sen igår?

Igår var det så skarpt att jag kände blixtar innanför pannebenet..nu är det mjukt och läsvänligt...det KAN vara att jag var övertrött, men jag tror att den ljusblå är dovare, nu passar det lilla dyslektiska mig!

Tack Gunnar!

*KL*

Nu minns jag inte längre hur det såg ut igår när jag kommenterade att det var fint, men så som det är nu är fint också! ;)
Matchar dessutom min avatar rätt snyggt!

Men det är inget roligt om många får ont i ögonen av att vara här inne, vad tycker ni om färgerna nu?

Tyvärr får jag huvudvärk av detta. Försökte läsa ifatt tråden sen igår och huvudvärken kom direkt. Jag är väldigt ljuskänslig, tål inte sol alls utan måste alltid ha huvudbonad och solglasögon så fort som solen strålar starkt. Klarar inte att rida på sandbana utan att få ont i huvudet när solen gassar.

Nu sitter jag och kisar mot skärmen för att försöka läsa.

*kl*

Jag gillade att det blev små "gubbar" i stället för de där prickarna som visar om man är inloggad eller inte. :D

KL

Jag älskar de nya färgerna. Ljusblått är fint. Texten går lätt att läsa. Den är somrig och inte lika tråkig som de förra färgerna. Jag brukar få ont av att läsa på buke i ögonen, men inte nu.

Helt perfekt!:banana::bow:

*kl*

Jag gillade att det blev små "gubbar" i stället för de där prickarna som visar om man är inloggad eller inte. :D

Nu e prickarna tillbaka.

Gunnar: Bra att du fixade ram runt hela citatinläggen! Mycket lättare att se dem nu. Och färgerna blev lätta och neutrala;)

*kl*

Om man nu några få har problem med att det är ljust så kan man ju faktiskt bara ställa ner ljuset på skärmen lite.

Jag tycker personligen att det räcker med att vika min skärm mikroskopiskt för att förändra.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej! Som de flesta här säkert känner till vid det här laget är jag mamma till @EmmaFilippa som brukar skriva mycket här och som känner...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 989
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 614
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Mata småfåglarna
  • Skällande hundar