Blir alldeles yr...

Sv: Blir alldeles yr...

Ha! Du är avslöjad Gunnar!

Blått och grönt, lugnande färger för att lugna ner alla hormonstinna tonåringar och kvinnor som slåss på forumet.:rofl:

Ovan vid färgen men det funkar! :laugh:

Det vita är inte längre vitt eftersom en del tyckte det var för vitt, det vita är nu alltså en aning gult och har så varit i säkert en timme. Hur det ser ut på olika skärmar kan skilja en hel del. Detta kan säkert vara anledningen till att en del gillar det och andra inte ;)

Det vita är inte längre vitt eftersom en del tyckte det var för vitt, det vita är nu alltså en aning gult och har så varit i säkert en timme. Hur det ser ut på olika skärmar kan skilja en hel del. Detta kan säkert vara anledningen till att en del gillar det och andra inte ;)

måste säga att jag tycker det är riktigt svårt att se vilka sidnummer man har läst innan, inte så stor skillnad på det blåa och gröna, lite större skillnad hade varit fint!:)

Jag är lite äldre och har lätt att få trötta ögon.

Detta som är just nu med ljusblått vid sidorna och vit bakgrund till texten svider i mina ögon och jag har svårt att se.

Den tidigare varianten var mjuk och läsvänlig. Nu är det tufft för lite äldre ögon att fixa läsningen.

Blå text på väldigt ljus bakgrund är mycket, mycket svårläst.

Känner mig som en bakåtsträvare... men det var lättare att läsa förr.

Aschdå, försvann den ljusgröna färgen över varje inlägg? :(

EDIT: Hepp, nu blev det grönt igen, fast en annan nyans :)

Om många har problem med det vita kanske man kan göra det ljust, ljust grått?

Nu har jag missat alla olika ändringar under dagen, men jag tror (;)) jag gillar de nuvarande färgerna. Det känns lite vårigt och fint.

KL..

Jag skrev förut att det var skönt för ögonen. Men jag tar tillbaka det :D
Har nu suttit en stund och får det jobbigt med ögonen. Märker att jag sitter och kisar för det är för ljust.

Om många har problem med det vita kanske man kan göra det ljust, ljust grått?

Det verkar vara vad som hänt nu. Insåg jag efter att ha klickat och klickat för att "avmarkera" texten... den var visst inte markerad utan bakgrunden hade blivit mörkare. DET tycker jag är jobbigare än det ljusa innan... men det går ju aldrig att få alla (eller ens en majoritet?) nöjda. :D Men jag instämmer med de som tycker att det är kul med förändring! :bump:

Usch, trodde jag fått fel på datorn och var tvungen att starta om den:)

tycker att det är jobbigt och ovant att läsa med dessa färger...

Nu får du inte mixtra mer, nu är det perfekt. Du kan omöjligt göra alla nöjda, i såfall får du sitta och ändra färger resten av ditt liv och kanske ändå aldrig lyckas :angel:

På tal om ont i ögonen...kan du inte göra sidan i neonrosa och limegrönt, eller varselgul och orange? :devil: då lovar jag att de flesta föredrar det här ändå ;)

På tal om ont i ögonen...kan du inte göra sidan i neonrosa och limegrönt, eller varselgul och orange? :devil: då lovar jag att de flesta föredrar det här ändå ;)

Fast hellre skönt för ögonen och ful färg, än fint och dåligt för ögonen :D

Mina ögon svider :( Annars gillar jag omväxling men jag skulle vilja att det är färgskillnad mellan citat och inlägg, som någon annan skrev innan.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej! Som de flesta här säkert känner till vid det här laget är jag mamma till @EmmaFilippa som brukar skriva mycket här och som känner...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 989
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 614
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama