Blir alldeles yr...

Sv: Blir alldeles yr...

*KL*

Personligen tycker jag det blev dö läckert, det snyggaste jag har varit med om när det gäller layout på dessa sidor. Krävdes ingen tillvänjning, det satt som ett smäck.:love:

Detta var inte bra, alldeles för många verkar gilla det, jag får fundera på att ändra lite till ;)

Det är bra nu med det blå och gröna men det gräddvita (gräddgula?) sticker lite i ögonen och skär sig mot de andra "lugna" färgerna.

Jag håller med vissa andra. Det är för ljust och mina ögon o huvud gör fruktansvärt ont efter bara 5 min framför Buke. Har fått dragit ner skärpan/kontrast som bara den för att ens orka läsa denna tråd :(

Nä detta var inge bra tyckte jag, allt smälter ihop och blir till en enda röra för mig. :crazy:

Jag håller med. Grönt köper jag. Det är helt ok, men babyblått gillar jag inte.
Nej originalfärgerna är bättre. Varmare.
Färgerna är iskalla och dessutom sticker de i mina ögon. Jättejobbigt att läsa tyvärr. Det blir nog inga långa stunder med Buke om detta ska vara kvar.

Senast ändrad:

Jättefint Gunnar :bow:
Det blir en omställning, men omväxling förnöjer ;)

:bow: :bump: :bow:

FÖrst tyckte jag inte om det, men tycker det ser rätt fräsigt ut nu :D:p

Men lite för disiga färger bara, och bukeloggan där uppe passar inte riktigt till. Men kul med lite förnyelse. :)

kl

det e riktigt snyggt nu med det blåa, gräddvita o gröna :)

Vitt ser lite alldagligt ut. A4 papprena är vita, alla lister i hus etc. Lite mörkvitare skulle se bra ut eller en gråaktig nyans eller rosa kanske... :laugh:

Kl*
Hade lite tråkigt så jag skissade lite på olika förslag som jag skulle gilla. Använde inte sidans nämn hetl och hållet för att inte bryta några copyrightregler haha.

frgfrslag2.jpg

frgfrslag.jpg

Kl
Jag fick ett mycket svårt användarproblem.
Jag ser helt plötsligt vilken extremt skitig skärm jag har. Kan du ordna det Gunnar?

För övrigt gillade jag färgerna.
Lite mer färgskillnad på inlägg/citatrutorna vore fint.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej! Som de flesta här säkert känner till vid det här laget är jag mamma till @EmmaFilippa som brukar skriva mycket här och som känner...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 989
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 844
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 614
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II