Sv: Blandrasvalptråden...
Varför jag skulle svara på Toudi´s avelssyfte förstår jag inte eller menade du nåt annat
OM du nu läst tråden som du skriver så borde du märkt att Toudi har skrivit ett flertal ggr att hon inte tänker svara.
Varför hon inte vill det är väl helt upp till henne. (Fast hon ha ju även skrivit varför hon inte tänker svara )
vacasso skrev:Men :smirk: på dej själv!!
Det är klart att jag läst hela tråden, helt imbecill är jag inte.
"I hopp om att få igång en disskusion" ja vad f*n väntar sig folk om man postar inlägg på ett Disskusionsforum.
Om inte annat är jag ytterst förvånad över att Toudi (eller du själv för den delen) inte svarar på relevanta sakfrågor som ställts ett flertal gånger -om jag fick ett bra svar på varför Toudi parat som hon gjort är jag nöjd sedan, men inte ens det får jag och det tycker jag är rätt så märkligt.
Varför jag skulle svara på Toudi´s avelssyfte förstår jag inte eller menade du nåt annat
OM du nu läst tråden som du skriver så borde du märkt att Toudi har skrivit ett flertal ggr att hon inte tänker svara.
Varför hon inte vill det är väl helt upp till henne. (Fast hon ha ju även skrivit varför hon inte tänker svara )